Opprop 14 februar ❤️

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Nå er vi snart igjennom halve måneden ! Og mange har fått babyene sine ( Gratulerer ❤️) Men for oss som er igjen :

Hvem er igjen?
Kjenner dere noe? Er formen Fin? :-)

Jeg rekker opp hånda !

"Regelmessige" kynnere igjennom hele helga. Men ellers intet! :-)
2 dager over termin. Jordmor time i morgen tidlig :-)

Jeg venter ennå! Termin om 11 dager :)
Mye kynnere, nedpress og stikking nedentil.
Hadde ett lite håp om at han skulle komme idag på selveste morsdag og valentinsdag❤️. Hadde vært så koselig :)

Men håper virkelig han kommer før termin :) lengter etter han og min egen kropp. Hehe

Jeg rekker opp hånda ufrivillig..
Kjenner ikke en dritt, og begynner å tro at alt er innbilt.. Har og termin i dag..
Skal ligge på sofaen hele dagen å sutre! :)

Jeg venter tålmodig! :D Termin 19., går sikkert over. :)
Kjenner ingenting annet et normale plager som kommer når det ubønnhørlig nærmer seg. :)

Venter fortsatt, våknet med skikkelig "kynnere" i dag og kjenner noe er på gang , får håpe hu klarer å vente til ks i morgen :p

Termin 27, så kan måtte vente lenge ennå.
Nedpress, kynnere og hønestikking, slik det har vært den siste måneden.

Er like gravid enda, men termin er 23.februar. Får noen tak innimellom som jeg ikke helt vet om er nedpress eller kynnere (vetkje hva kynnere er :p) satser på å føde før termin, dette er tredjemann og født litt før med begge guttene. Men som noen sier "tredjemann er en luring" så vi får bare se. Er hvertfall nokså klar for å ta imot nå!

Jeg venter enda!:) men med termin 29, så må jeg nok belage meg på å vente en stund til. Er vel også forberedt på å måtte gå over da jeg har skjønt det er mest "vanlig" som førstegangs... Kjenner nedpress, noe murringer innimellom og kynnere :)

Rekker opp hånda. 39+0 og 9 dager til termin.
Stikkinger, sterke kynnere, diaré de siste dagene, press på blæra og en merkelig følelse "der nede". Ikke press, men som om det åpner seg, veldig merkelig...
Fødte 39+0 sist, så har mista troen på at det kommer noen baby allerede :p

Er på overtid med 8 dager.. Men våknet i morrest klokka 9 med skikkelig vonde tak i korsryggen, og har hatt det siden, og det kommer innenfor hvertfall hver 10 minutt, har ikke tatt tellingen ennda. Har aldri kjent det slik før, men tørr ikke å håpe på noe heller.. Redd det bare er kynnere eller noe annet, men det er kjempevondt... Nesten så man vill gi opp hele greia med engang.. Så får bare vente å se da nå.. Er førstegangsfødende så vet ikke hva jeg skal kjenne etter

Venter enda, men har 10 dager igjen til termin så skjer vel ikke noe enda. Mye vondt og masrier (tror iallefall det er det). Ved sjekk på fredag hos jordmor var jeg helt flat inni hufsa, men ingen åpning.

Jeg venter enda, termin i morgen. Går gjerne litt over siden den kommende storebror er syk :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har igjen 8 dager til termin. Maserier, men ikke noe mer.. Er litt utålmodig, lengter etter en tilværelse med all luft jeg trenger, å snu meg om natta og spekeskinke :P

Jeg rekker opp hånda her og! 39+0 og 10 dager til termin. Litt mensmurringer innimellom, ellers ikke stort. Lillegutt har plutselig blitt aktiv inni der, så han er kanskje utålmodig? ;) Jeg venter gjerne til neste helg, men da kan han få komme :)

Fremdeles ikke født, og ingen tegn til at det er nært forestående heller, termin i morgen :)

Back
Topp