Opprop 14. feb!!

Lisee

Elsker forumet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Snapp (6 februar)  

# Lilletrille (12 februar) 

# Tone83 ( 16 februar)

# cloetta (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# Chakka (25 februar) 

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

heija[:)]
er her(som vanlig)[;)][8D]hehe.
ikke noe nytt som har skjedd....sitter nå her å venter på at lillemann skal melde om sin ankomst!!![8|]

I går trodde jeg seriøst at noe var på gang. Hadde så mens murringer i mage og nedover bein. Men neida, i dag er jeg like frisk og fin[8|]
Får trøste meg med at det var sikkert modning som skjedde i går, slik at kroppen min nå begynner å bli klar for fødsel[;)][:D]

Hei hei[:)]
Her er jeg, i dag skal jeg til legen, må sjekke hvordan det står til bed blodtrykket mitt, og urinen.
Også skal jeg få hu til å ringe om timen på sykehuset, ang. keisersnitt, må jo snart få en tim siden det er to uker til termin i dag[;)]

her er jeg skal på sykehuset torsdag til ul gleder meg litt men gruer meg litt også i tilfelle det feiler noe med bebisen min jordmor mente jo at h*n var litt stor[8|][8|]

Er her jeg også. I følge jordmor i litt tidlig ammetåke etter jeg kom en time for seint til ho...[8|]

Her er jeg... Trodde også det skulle skje noe i går.. Hadde masse kynnere og skikkelige menssmerter, men ikke noe regelmessig da.. Desverre var det over når jeg våknet i dag tidlig [:-] 

er her enda...liggi med rier i hele natt, 8-12min mellomrom , klart og sove så smått mellom de verste takene, men har roet seg ganske på morningen og utover dagen[:@]
da blir det nok ikke noe valentines barn her gitt.....

håper dere alle får en fin dag[:D]

heia. ser ikke ut til at de blir valentines babye på meg.. [:@]
bare mase kynnere..
kansje de blir babyboom idag ??

Er her enda. Sier ikke mer idag. Har klaga så enormt mye det siste.[&:]

Får ha en fin dag, jenter. Krysser fingre for at noe snart skjer. Happy valentine's![:D]

Er her fortsatt eg og.... Ingenting som skjer.... Snakker med babyen heile tida og prøver å overtale den til å komme... men neida! Skal ikkje lye mora si nei! [:)]

Er her jeg også, selv om jeg melder meg sent.
Har ligget i senga i hele dag og følt meg bare sååå sliten.
Har alt klart, mangler bare riktige rier.
Mormunn er flatet ut og kynnerne varierer med gode hopp ennå, blir jo ikke orntlige tak i dem.
Skal til jordmor igjen på torsdag, så da får vi se hvordan det går da.
Tror ikke jeg skal få denna babyen jeg, er så sliten nå. 

Back
Topp