Opprop 13 mars

Nate78

Betatt av forumet
Har termin i dag, og va inne i går, og dem regne me at æ sku havne inn igjen i kveld/natt men det ser ikke sånn ut[:o][8|][:o]

Har også termin i dag, men tror jeg kommer til å gå gravid i 3 måneder til [:(]

Va inne igår med rier, hadde omtrent flatet helt ut i mormunnen, og hadde ca 2 cm åpning. Dro hjem igjen, og siden æ va i det som kalles passiv fødsel, så dro æ hjem igjen.
 Men i følge jordmora om alt fortsatte likens i dag så va nok æ i fødsel i løpet av et døgn. Sitter her nå og kjenner at riene tar tak i ryggen igjen, det er vondt og gå, må masse på do...Klarer på d lengste og sove ca 20 min i strek, dette va tidligere idag. Så om ikke så veldig lenge så ringer æ t føden igjen.[8|] Spent e æ no ja!!!

Håper.håper[:-]

lykke til Nate.ser ut som det skjer snart!!!!
 jeg sliter fortsatt. 8 dager over termin nå.i dag ringer jeg føden og hører om jeg kan bli satt igang.orker ikke mer!!!!![:(]

Lykke til Nate78 og EmmaT, nesten i mål dere da [:)]

Krysser fingrene for deg også Lillemolla, synes du har ventet lenge nok nå [:o]

Jeg er her. Skal på etterkontroll på sykehuset i dag. Må ta ny prøve med sånne beltesaker rundt magen....

Jeg er her enda... Lykke til Nate!

Jeg er også her enda
To dager over termin...........

Jeg er også her... kommer til å være her noen måneder til også tror jeg.

Men jenter, i dag/natt er det fullmåne!!!!!!!!!!!!!!!!

er her..

Jeg er også her... kommer til å være her noen måneder til også tror jeg.

Men jenter, i dag/natt er det fullmåne!!!!!!!!!!!!!!!!

Satser på at månen gjør jobben sin i natt ja [:D]

Sitter fortsatt med de kynnerene som ikke blir noe mer og magen er ganske løs.
Syns jeg har prøvd alle triks i boka jeg nå, men nei da, hun lar seg vente på!
6 dager over nå.. Og imorgen skal jeg til legen og søke om overtidskontroll.
Blææææ! Hva gjør de på en sånn kontroll egentlig? Noen som vet?

Ps: Trodde fullmånen var den 15. jeg.[8|]

jeg og skal på overtidskontroll i morra.da blir jeg tøyd innvendig og så blir det satt opp tid på sykehuset for evnt igangsetting.ellers så er det det vanlige.vekt ,blodtrykke,urin.osv..Lykke til Ninu..syns vi har venta lenge nok nå!!![:'(]
 og ja..fullmåne natt til den 15 mener jeg..[8|]

Er her ennå.. fått svangerskapsforgiftning så blir sikkert satt i gang på torsdag når jeg skal opp igjen sa de.. :) Fullmånen er på onsdag, ikke i natt. [:)]

Er her enda var på ultralyd kontroll idag fremdeles setefødsel i vente vår kjære sønn er ca 3900gram med enda en uke til termin regnet legen ut at han skulle bli over 4 kg det er i å for seg greit har født et barn som veide 4015 gram og det gikk fint og hun var ikke veldig stor heller synes jeg, men gruer meg til setefødsel. Så idag har jeg kjøpt bringebær te noen som vet hvor mye mann bør drikke for å få ting i gang.

har nok drukket 3-4 kopper bringebærte i over 1mnd jeg nå og har fortsatt gravid.tror nok du bør kanskje starte med 4-5 kopper en dag eller 2 for å få fortgang i sakene og så gå ned til anbefalt mengde på ca 3 kopper. jeg lager meg en termos hver morra så drikker jeg av den utover dagen.om den ikke setter i gang fødselen så styrker den livmora![:D]

Æsj! Jeg er her ... har vært på sykehuset idag - legen sendte meg tvert når jeg kom på timen ... Så reiste jeg med store forhåpninger, men neida! De tok ctg og UL - morsomt det alstå! Og så sendte de meg hjem med beskjed om å komme igjen neste mandag klokka 9 visst ting ikke skjer før ...

ORIGINAL: frk_fryd

Æsj! Jeg er her ... har vært på sykehuset idag - legen sendte meg tvert når jeg kom på timen ... Så reiste jeg med store forhåpninger, men neida! De tok ctg og UL - morsomt det alstå! Og så sendte de meg hjem med beskjed om å komme igjen neste mandag klokka 9 visst ting ikke skjer før ...

nysgjerrig jeg.hvorfor måtte du på sykehuset??? var noe galt???

Back
Topp