Opprop 13.februar!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Jordbæret (11 februar)  

# Lilletrille (12 februar) 

# Tone83 ( 16 februar)

# cloetta (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# Chakka (25 februar) 

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

Hei jenter! Våkna idag av "rier" igjen.... men siden jeg er blitt lurt før så tror jeg heller ikke det blir noe mer ut av disse nei..... helt til jeg gikk på do og det kom litt blod.... Ringte sykehuset som sa det var slimproppen som gikk og at ting var igang... men det kunne ta tid... (har ikke helt tålmodighet til denne; ting tar tid holdningen... uff). Så hun ba meg ringe igjen når riene var med 5 minutters mellomrom. Skal til jordmor idag kl.11:15, så regner med at jeg drar dit en tur ja! Ellers så ligger jeg nå bare her å tar tiden.... og ser på tv....

ORIGINAL: Jordbæret

Hei jenter! Våkna idag av "rier" igjen.... men siden jeg er blitt lurt før så tror jeg heller ikke det blir noe mer ut av disse nei..... helt til jeg gikk på do og det kom litt blod.... Ringte sykehuset som sa det var slimproppen som gikk og at ting var igang... men det kunne ta tid... (har ikke helt tålmodighet til denne; ting tar tid holdningen... uff). Så hun ba meg ringe igjen når riene var med 5 minutters mellomrom. Skal til jordmor idag kl.11:15, så regner med at jeg drar dit en tur ja! Ellers så ligger jeg nå bare her å tar tiden.... og ser på tv....

heiehi[:)] er her fortsatt jeg oxo....hehe.

åååå jordbæret,får håpe noe skjer snart da,så spennende at du kansje er i gang da,du får holde oss oppdatert[:)]
lykke til[:)]

Heia jenter!!

Åh, jordbæret, jeg er såååååå misunnelig!![:@]
Er utrolig glad for din skyld![;)]
Nå er det sikkert ikke lenge til noe skjer, og du er så heldig å holder nøstet i armene dine!!!

Jeg har ingen antydninger til nært forestående fødsel...Sukk...
Har foressten sovet ualminnelig godt inatt, det er lenge siden sist.

ORIGINAL: cloetta

Heia jenter!!

Åh, jordbæret, jeg er såååååå misunnelig!![:@]
Er utrolig glad for din skyld![;)]
Nå er det sikkert ikke lenge til noe skjer, og du er så heldig å holder nøstet i armene dine!!!

Jeg har ingen antydninger til nært forestående fødsel...Sukk...
Har foressten sovet ualminnelig godt inatt, det er lenge siden sist.

Takk!! Jeg har også sovet godt de siste nettene nå!! Så kanskje det begynner på deg og!!!! Krysser fingrene for det!

Og her er jeg[:)]

Håper det skjer noe nå da jordbæret, ønsker deg masse lykke til[;)]

ORIGINAL: Jordbæret

Så morro, jordbæret!!!![:D] Lykke til, blir kanskje et 13.feb-barn på deg da[:)]
Jeg har hatt skikkelig luksus de to siste nettene. Har sovet hele natta uten å tisse engang[:D] Helt utrolig deilig.

Er her idag eg og. Krysser fingrene for deg jordbæret at du er igang no!!!! Og holder dei kryssa litt lenger for alle oss andre her inne også!!!! [:D]

Er her i dag og.

Håper virkelig det er noe på gang nå jordbæret. Venter i spenning på oppdateringer [:D].

Jeg har vært hos jordmor i dag, JIPPI, er så glad. Fikk ny time torsdag og vil bli satt igang torsdag eller fredag dersom det ikke er skjedd noe til da. Så til helga har jeg kanskje nurket i armene mine. . er så glad at. Men klarer liksom ikke helt å tro på det enda.

tror ikke dere blir kvitt meg her altsa....denna fullmånene ser ikke ut til å ha noen spesiell virkning heller!!

masse lykke til jordbæret[:)][:)]

ha en fin dag alle sammen..

her er jeg

Er her i dag også.
Lykke til jordbæret og alle andre som evnt har tenkt å føde i løpet av dagen/natten....[:)]

Har hatt en natt men vonde tak jeg også, men er nå fortsatt hjemme [:@]
Var nesten sikker i går kveld, men neida....ingen fødsel på meg inatt. SNUFS
Så jeg må bare melde meg på lista idag også.
Lykke til jordbæret.

heihei!Er her i dag og men dette er siste dagen min for i mårra tidlig skjer det,så nå reiser vi på føden,så klokken 10 i morgen er jeg ferdig[:)]Det skal bli godt men samtidig rart[;)]Lykke til alle som er igjen[;)]

halloen.. er her idag også...
lyke til jordbæret, håper du har fått bayen din[:D][:D][:D]

Back
Topp