Opprop 12 uker!!

var kanskje fordi det stod "mange nærner seg vel?" ;)
Ja var jo mye lurere, så har vi liksom noe å "telle ned til" :D jeg går og teller ned dager som en gal og gleder meg veldig til jeg er 12 uker.. Men idag er jeg 10, og det er jo tross alt 25% :D
 
Den skjønte jeg ikke helt.. Skal de med termin tidlig i mnd begrense gleden sin fordi de skal tenke på de som har termin senere??

Nei, selvfølgelig ikke begrense seg!! Det er jo alltid hver sin tur til å juble. Det var akkurat et jeg mente med at de med termin sent må innstille seg på å smøre seg med tålmodighet.

Det jeg mente med at de som har temin tidlig i mnd kunne ha det i bakhodet, var mer at de ikke må glemme å være entusiastiske på andres vegne selv om det er "gammelt nytt" for dem selv....

Selv har jeg termin i midten, så det er ikke derfor jeg sier det, det er bare for å forebygge ugg :D Det blir det vanligvis nok av uansett :D
 
Nei, selvfølgelig ikke begrense seg!! Det er jo alltid hver sin tur til å juble. Det var akkurat et jeg mente med at de med termin sent må innstille seg på å smøre seg med tålmodighet.

Det jeg mente med at de som har temin tidlig i mnd kunne ha det i bakhodet, var mer at de ikke må glemme å være entusiastiske på andres vegne selv om det er "gammelt nytt" for dem selv....

Selv har jeg termin i midten, så det er ikke derfor jeg sier det, det er bare for å forebygge ugg :D Det blir det vanligvis nok av uansett :D
Åja hahahaha, jeg tenkte, fy så kjedelig da, måtte begrense seg fordi hun andre har termin 29 august liksom :p jeg har også ca midt i, 10 eller 13.. Eller kanskje en heeelt annen dato, OUL vil vise :)
 
Åååh, jeg teller ned, jeg teller ned, jeg teller ned. Klarer ikke holde meg unna denne tråden.
 
Bare 30 minutter igjen, så jeg sier meg så godt som 12 uker på vei :D wihu! Det blir feiret med spy og saltstenger på sengekanten :D hipp hurra
 
Tre dager igjen!!!!!!!:D:):p
 
:smiley-bounce012 12 uker :smiley-bounce012 Hurra :smiley-bounce012
 
Var nettopp på ultralyd og ble satt fram tre dager :D så ble 12+0 idag!! ImageUploadedByBV Forum1389812100.809826.jpg
 
Back
Topp