OPPROP 12.MAI!

Dråpe

Elsker forumet
Wee,[:)] endelig er jeg 38 uker på vei, for akkurat nå ble klokka over 12, så da starter jeg oppropet! -Ja, jeg liker å være tidlig ute og Ja, akkurat nå er jeg overtrøtt og fniser av alt[;)][:D] 
Ny dag (natt enda men...), Nye muligheter!
Håper mange flere føder i dag\natt! Lykke til!

Og "jeg er her!"....[:)]

Og eg er fortsatt her desverre..... [:'(][:'(][:'(]

er og her.......

Var 38 uker på vei igår, og jeg har ingen klare tegn jeg heller....

Bare å vente spent!!

Er her jeg også.........

Er her fremdeles jeg og..

jeg er her, med masse slim og masse gøsj som renner[:'(] men er vel bare positivt[:)]

skjer det ikke noe, så skal jeg kansje inn på kk i morgen. jordmoren min er på jobb da. er det ikke mange som føder på lørdag, så får jeg komme til(krysser fingrene for at det er ikke mange som føder på lørdag i bergen)

Har 2 uker til termin jeg også.. synes dagene går sakte....[&:] Men i dag er det kontroll hos JM, og så på Ullevål for kontroll av svangerskapskløen.. aner ikke hva som skal skje på den kontrollen, men det gjør vel hvertfall at dagen går litt fortere..

er her ennå. Skjønner ingen ting. Har sagt til den lille jenta at hun er hjertelig velkommen ut i verden.....men hun hører ikkje på meg... Det er vel en dårlig start å ikkje høre på mammaen sin.... [8|]

Ha ein fin dag jenter!! Vi får ta til oss fødestøvet fra nemi.marselia.... [:D]

Jippi.... er her jeg og, termindagen min i dag...
kanskje det skjer noe i dag...[:)]

jeg er her [&:] 

2 dager til ul.termin og jeg er her[&o]

I går kveld begynte det å bli litt hardere tak i ryggen, men etter at jeg har sovnet er det bare vekkerklokken som vekker meg[&o]

Håper noe kan skje denne helgen, for nå er jeg å sambo hjemme alene uten de andre barna. De kommer ikke hjem før på søndag, hadde vært perfekt om det skjedde nå[:)]

ORIGINAL: Mamman til my!

Jeg og er her. Litt mer motløs idag, sitter og gråter for ingenting. Blir sliten av å gå sånn og vente!! Nå hadde jeg klart å psyke meg opp til fødsel, gledet meg jo til og med. Nå har jeg nesten gitt opp, kommer aldri til å gå bra dette [:(] Men idag er det "bare" en uke til jeg skal på sykhuset på overtidskontroll. Ut kommer den nå vel uansett, denne bebisen... til slutt..

41 uker idag. 5 dager over termin.

Sender deg gode tanker, pluttselig er det igang for deg også [;)] Skjønner at det er tungt å gå overtid. Man er så klare til å ta imot den lille nå..

Er her ennå..

Jada er her jeg også, men har jo en stund igjen også. Men på mandag skal jeg på modningsakpunktur og tirsdag soneterapi.
Begynner å bli litt lei nå av å gå gravid, er det ikke det ene så er det det andre. Også gleder jeg meg så fælt til å se hu litle

er her jeg også[:o] var hos lege i går, og jeg er visst moderat moden, så det kan heldigvis skje noe snart[:D]

er her jeg også, men tror slimproppen gikk i gårkveld.. så kanskje det skjer noe snart.. håper det..

Back
Topp