Opprop 12 desember !

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg i dag :

* Linka ( 04 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Careen ( 03 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Storm ( 09 januar )

* Lena28 ( 15 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

Dagens sitat :

Appetitten kommer mens man spiser.

Francois Rabelais

Henger med her enda. Sover skikkelig dårlig om natta da det verker i alle ledd i kroppen. Værst er det med bena og hoftene. Tror jeg snur meg tusen ganger.

Sender også en liten hilsen til siric denne morgenen og ønsker henne all lykke med den lille jenta som kom så tidlig. Tenker på dere. Ser ut til at vår andre januarmamma har født ei nydelig jente.

Klem

Er her jeg og [:D]
Har ikke tenkt meg noen plass enda (håper jeg da [;)])
Ikke før 2 januar da er jeg klar hi hi hi [:D]

henger på jeg og.. er kjempehoven i kroppen, værst er det på høyre side. hendene mine er vonde og digre[:'(]
men men.. nå tikker det nedover fort[:)]

gratulerer til siric med jenta!!

klem

Her er jeg!....slapper av mest mulig pga høyt blodtrykk...har hatt to dager med kynnere som har vært "regelmessige"...men bedre i dag....håper han holder seg inne til januar, men er ikke så sikker...skal til kontroll i morgen, da får jeg håpe blodtrykket er stabilt, viss ikke blir jeg innlagt....det hadde vært kjedelig d!!!

Er her nå..
skal på sykehuset kl.13.30 for å sjekke størrelsen på babyen..
de trodde kansje at h*n var litt liten.. (rundt 2 kg)

oi, det var ikke mye.. men hvordan kan de merke at bebisen er liten? uten ul først da. er det på magemålet?
lykke til i allefall[:)]

de sjekka det med et UL-apparat, men hadde visst ikke så nøyaktig apparat, så de ville at jeg skulle komme på poliklinikken en tur..

skal inn i dag..

Godt og se at så mange januarmammaer henger med enda. Ønsker dere lykke til Lena28 og Fiorelina og at babyene holder seg inne ihvertfall til over jul / nyttår for de som har termin senere.
Klemmer fra meg og lille gutt i magen.

Babyen var litt liten, ja.. men blodgjennomstrømmingen i navlestrengen var fin, og det var fin mengde fostervann..

Skal tilbake om en uke og sjekke at h*n vokser som h*n skal[;)]

Sa de hvor mangen prosent mindre babyen var???
Hos meg er hun 9% mindre det vil si 3mm mindre i hode og 3mm mindre i kroppen. Så jordmora sa det var helt normalt. Hun trodde jeg ville få en kjempe liten baby siden sf måle var rett før det gikk ut av normalen.

Er her, og alt er vel.

Sa ikke noe om prosent, men på lørdag anslo de at babyen var rundt 2kg og ifølge det jeg leser her på BV sine sider så skulle h*n vert et sted mellom 2,3 og 2,5 på denne tia.. så det er litt lite med 2 da, ja.. men vi ser om en uke.. kan bare ha vert ein sein vekstspurt også, da [;)]

Det er godt at de sjekker og har alt under kontroll da... Det var bra at du reiste å fikk sjekket bevegelsene. Er det noe de kan gjøre hvis bebisen ikke vokser slik den skal?
Siden du har god gjennomstrømming i navlestrengen så skal jo bebisen få i seg nok næring?

vet ikke hva de evt kan gjøre - det måtte vel bli snakk om å få ungen ut og få mat i han/henne på annet vis (morsmelk/erstatning)

men gjennomstrømmingen var jo fin, ja.. så det er nok bare sånn for sikkerhetsskyld at de vil ha meg inn igjen om en uke[;)]

Håper igjen at alt går bra med deg og babyen.
Tvi, tvi.
Klem

Back
Topp