Opprop 11.mai

6 dager igjen til termin. Vil jo helst føde før termindatoen min 17. Mai :( gått mye trapper og vasket huset, håper det hjelper :)

6 dager igjen til termin. Vil jo helst føde før termindatoen min 17. Mai :( gått mye trapper og vasket huset, håper det hjelper :)
Jeg vil også helst føde før termindato 17mai.. Hadde vært så kjekt å få trille tur den dagen ;) Men etter så masse masrier i ukesvis har jeg gitt opp håpet på at fødsel starter snart..

Fremdeles her, termin i morgen :) tror jeg må gå enda litt lenger :(

Jeg vil også helst føde før termindato 17mai.. Hadde vært så kjekt å få trille tur den dagen ;) Men etter så masse masrier i ukesvis har jeg gitt opp håpet på at fødsel starter snart..

Jeg vil helst også føde før 17. :p Termin i dag! Er så glad i 17.mai, og vil jo helst tilbringe den ute med 4-åringen :)

Men blir det fødsel, så blir det fødsel. Vi har uansett ikke så mye å si :p

Jeg vil helst også føde før 17. :p Termin i dag! Er så glad i 17.mai, og vil jo helst tilbringe den ute med 4-åringen :)

Men blir det fødsel, så blir det fødsel. Vi har uansett ikke så mye å si :p
Hehe, nei vi har desverre ikke så mye å si :p Håper vi slipper unna 17 mai da.. ;)

Enda på sykehus. Vatnet ble tatt kl 12:40 og jeg har sterke rier og 5 cm åpning. I dag blir det baby:-)
Yeyh:-) håper det går fort no fremover:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp