Opprop 11. februar!

Lisee

Elsker forumet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Jordbæret (11 februar)  

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# cloetta (17 februar)

# Louisa (17 februar)

# Lisee (19 februar) 

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Louis2 (25 februar) 

# Chakka (25 februar) 

# *Bekkizz22* (26 februar) 

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

# Mon82 (28 februar)

Heia, jeg er her, jeg!! Dessverre....
Spennende å se om noen får iløpet av helga.
Krysser fingre og tær for at noe skjer snart!

heihei alle sammen!
nå begynner jeg å bli så lei att åååååå[:@][:'(] hehe[;)][8D]
vil ha han ut nååå[&o] huff....er så klar for å føde nå[:)].
Hadde en del kynnere i natt...men har ikke kjent noe til de idag...litt mensmurringer også,men det har gått bort nå...
Har gnikket litt på den såkalte "basteputa"idag..men ikke lenge...vet ikke helt hvor lenge man burde gnikke liksom...anyone??[:)]

Har hørt det kan hjelpe med ett glass med rødvin??
Klemmer til dere februarbrukere[:D]

hallo!!!
nei blir nok ikke noe fødsel på meg med det første heller...tålmodighet er noe jeg ikke skjønner begrepet av lenger....virkelig en tålmodighets prøve dette her[:@][:@][:@]

lilla: ja det er flere som sier de tok ett glass rødvin på kvelden og fødselen startet dagen etter osv!
vet ikke om jeg tør og prøve...
noen andre som har tørt og prøve?

krysser fingrene for oss alle nå jenter, som det nermer seg fullmåne og greier[:)]

I dag blir det OL og finpuss av barnerom[:)] Må pakke ned noe gamle greier så vi får plass til alt barneutstyr. Vi har nemlig ikke ubegrenset plass her i huset[;)]
Så nå har jeg vært på butikken og hentet bananesker. Godt å ha litt å pusle med!
Ha en fin dag!![:D]

Er her jeg også... Hadde skikkelig vondt i bekkenet i går og når jeg la meg, føltes som om det skulle eksplodere der inne. Men det var heldigvis bedre i dag når jeg våknet! [:)] 

ha en fin dag! [:D]

ORIGINAL: millemax

hallo!!!
nei blir nok ikke noe fødsel på meg med det første heller...tålmodighet er noe jeg ikke skjønner begrepet av lenger....virkelig en tålmodighets prøve dette her[:@][:@][:@]

lilla: ja det er flere som sier de tok ett glass rødvin på kvelden og fødselen startet dagen etter osv!
vet ikke om jeg tør og prøve...
noen andre som har tørt og prøve?

krysser fingrene for oss alle nå jenter, som det nermer seg fullmåne og greier[:)]

har litt lyst å prøve....men er litt bekymret for det oxo...man skal jo ikke ta inn alkohol i svangerskapstida.....[8|][8|]

Er her idag eg også.
No er samboeren min ferdig å spele i korps-NM, så no kan babyen komme!!!! Har vore kjempenervøs siste dagane for at det skulle kollidere med fødsel og konkurranse! Men no er det ein lettelse at han er ferdig! Når han reiste for å spele i dag tidlig så var eg sikker på at vatnet gjekk like etterpå... Men var nok ikkje det. Skal berre sjå eg må vente i to veker til.... uff.... det er lenge til...
Hørte tips om rødvin eg også. Var ei som drakk dagen før termin... ho fekk kun dårlig samvittighet, hjalp ikkje på fødselen hennar... ho fekk 12 dager etterpå! Men eg har hørt at et glas rødvin ikkje skal gjere store skader. Men eg lar være.

heia.. ja er nok desverre her idag også.. trot detta kan ta tid, før denna ungen vil ut..
tror ikke de hjelper å gnkkepå puta under foten..
har vertfall fått gjort skikkelig rent i huset idag.. tror de hjelper med en dag med strålende sol.. hadde den arbeidslysten da jeg våknet[:D][:D][:D]

Heisann alle som venter... Har ikke hørt noe om rødvin jeg, men sex derimot...[;)]...Forrige gang tok det 10 minutter etter sex før vannet gikk....12 dager før termin[:D]...

Ellers er det bra å være i aktivitet; Bøye, tøye og strekke...

Er her i dag også...skjer ingen ting her i dag..Er veeeldig utolmodig. . .
Har helt mista trua på disse rådene, har prøvd det meste av dem, med unntak av rødvin og lakserolje, uten noen effekt. Så h*n kommer vell når h*n er klar for det.

Ha en fin lørdagskveld [:D]

Titter nå innom her jeg da... mens jeg venter på at riene skal bli mer regelmessige.... Ullevål sa ihvertfall at jeg var i "modningsfase"... men det kan ta tid på førstegangsfødene...

så spennende jordbæret, håper det skjer noe mer snart da...masse masse lykke til ihvertfall, må si jeg misunner deg nå altsa!
men nå er det ikke lenge til du har nurket i armene[:D][:D][:D]

her er jeg har fått time til ul på torsdag håper jeg føder før det men har lite håp[8|]

Back
Topp