Opprop 10. mai

Alias

Gift med forumet
Ja siden det liksom ikke var noen som hadde begynt på lista tenkte jeg at jeg like gjerne kunne gjøre det jeg[:D]

Såh jeg er her enda folkens, hvem flere???

våknet for en time siden av skikkelige tak i rygg og mage som det ikke gikk an å sove med iallefall, men det har vært såååå mange ganger før, MEN falsk alarm...[:@][:@][:@]så jeg sitter vel egentlig bare her nå å venter på at det skal gå over..for det gjør det helt sikkert...

NY DAG:
- Lurer på om MINIMEG har fått
- Lurer på om DITE har fått
- Og lurer på om NUZZE er på føden

sladrevenner sladre i vei, jeg sitter å venter[:D][:D][:D][:D]
(puh så mye pollen ute i dag, blader på trærne bare over natta jo[&:])

Nok mas fra meg[;)][;)]

Klem til alle fra Becca

er fortsatt her....[:'(]

Er nok her i dag også. I dag skal jeg til jordmor og da skal hun muligens foreta en stripping. Gruer meg litt, men skitt au. Om det hjelper i gang fødselen,så er det ingenting som er bedre enn det[:)]

Jeg er her[&:] termin i dag... Skal på ul seinere i dag så får se hva dei sier[:D]

still going strong [:)] idag er ønskedagen min - syns 10mai er en fin dag.... tror dere jeg bestemmer om hun kommer idag eller???!!??[&:]  den lille jenta er ihvertfall hjertelig velkommen ut

[:@]er nok her i dag og ja[:@]

Er her fremdeles jeg og... Har termin i dag.. så får vi se om han finner det for godt å komme ut i dag.. Håper det.. [:)]

Er her enda - håpte på at runden i høyet i går skulle gjøre susen, men merker ingenting enda...

Er her jeg også... er 38 uker i morgen, så jeg blir nok her en stund til...

Er her ennå jeg og..... bare 2 dager til termin[:D] men har forberedt meg på å gå over tiden.
Så da er det bare å vente til gullet vil ut....

ORIGINAL: lissa 72

Er nok her i dag også. I dag skal jeg til jordmor og da skal hun muligens foreta en stripping. Gruer meg litt, men skitt au. Om det hjelper i gang fødselen,så er det ingenting som er bedre enn det[:)]

ikke gru deg, jordmor hjelper deg med å puste skikkelig å prøv å slapp av så er det ikke så vondt...

....er  også her

Er her i dag eg og....[:'(] Har termin i dag, men det ser ikkje ut til at Trym har tenkt å komme med det første.... Kjenner ingen tegn på at en fødsel er nært forestående. Har vært hos jordmor for modningsakkupunktur, og i dag satte hun i tillegg til de vanlige, også riestimulerende nåler, så nå sitter eg her og håper på at dei skal ha noe effekt[8|]

Er her enda, Termin i dag.. Men ser dårlig ut gitt..

.....å jeg er her....[;)] min termin var i går, men ul-termin er om 6 dager...[:-]

ORIGINAL: Lille0My

Heisann....Er fra juniklubben jeg,,......men titter innom her....
Ser du skriver at jordmor skal ta en stripping..hva er det for noe?

Stripping er at jordmor røsker litt opp inni der. Tar liksom tak i livmorhalsen eller noe og roter rundt.

Back
Topp