Opprop 10. April

Arda`s-mamma

Gift med forumet
[:D]Ny dag nye muligheter[:D]

det kan godt hende at det skjer noe idag... men mer sier jeg ikke ennå[;)]..

Kommer med nærmere beskjed.. [:)][:D]

er her jeg også. FORTELL hilly FORTELL

go morn til alle [:D][:D] i dag ska æ styre masse,, vaske hus å greier.. håpe at d blir fortgang i vente tida.. bynne å bli DRITLEI nu [:)][:)]

ORIGINAL: miri23

er her jeg også. FORTELL hilly FORTELL

okey da.. klarer ikke å holde meg må fortelle..[:D][:D]

Siden jeg har hatt tegn til svangerskpasforgifting i over 2uker nå og en tendens til høyt blodtrykk, blir jeg enten satt igang med fødsel idag eller vi blir enig når det skal settes igang.. jordmor sa forleden dag : da er du ferdig til påske da)så for håpe å tro at noe skjer... har time idag klokka ni på sykehuset[:D]

Send mange fødselsvibber til meg.. og kryss fingre.. [:D][:D]

Jeg er her i dag også [:D]

Sender masse føde vibber til deg Hilly. Masse lykke til

Du får ha masse lykke til * misunner deg*
¨
Sender deg masse fødselvibber

Hei jenter!!

Er her jeg da, men dere hadde vel ikke regnet med noe annet?? Hehe
Ser timen din er klokken 09.00 Hilly... Rekker ikke å ønske deg lykke til, MEEEEEEEEEEN....... gjør det alikevel..hehe!!!![;)]
Skal tenke på deg...!!!

[:@][&:][>:][:(][:o][&o][&:][:@]Falsk alarm... ble sent hjem, med beskjed om å komme tilbake til 1. dag i påsken.. blodtrykk var fin.. sparkeprøve var fin,, vet ikke om jeg skal bli glad eller lei meg.. hodet til bebisen var høyt oppe, jordmor tok en invendig kontroll...jeg som virkelig så fram til at noe skulle skje idag.. [:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(]Har mistet håpet helt...

[:)]Sitter her og veeenter jeg[:D]
Men,skal ikke ha baby før etter påske! Vil sove leenge i påsken.
Han kommer nok,når han er klar til det.(Har begynt å spise bringebærkapsler-og nå går jeg rundt og hikker grønske![8|]-ganske ekkelt!)

så gørr da...=/
men men, får ik gjort noe med det=)

Jeg er her enda allefall=) pass på deg vi... *sender masse fødselsvibber til deg*   Tar mot noen selv også, med takk=)

Jeg er her enda.. Termin i morgen[:D]

Håper du slipper å vente så mye lenger hilly, men det var jo bra at alt var fint med dere da.. Lykke til!

er her i dag og..

Her er jeg også...

Hei hei!!! E her idag, æ og!!! Har vært hos jordmor, og SFmålet va litt lavere enn før to uke sida, så da har nok hodet festa sæ!!! Men ho sa æ burde knip igjen til over påske, før barselhotellet e stengt heile påsken, så hvis æ føde da, må æ ligge på vanlig barselavdeling!!![:D]

Hilly: fint at det sto bra til m dåkker begge, men æ håpe du ikkje treng å vente så lenge nu!!! Lykke til!

her er jeg også.

Er her jeg ogsaa, desverre..
Har vaert paa foeden i hele dag, men naa har jeg faat lov til aa dra hjem til resultatene av proevene foreligger.. Saa sitter her og venter paa telefon fra foeden jeg [:@]

Back
Topp