Opprop 1. MAI=D

sweeti88

Forelsket i forumet
:love7Har født(11 født):

Jantø Tor 1. Mars
-Maibaby13 Linnea 12. April
Vårmamma Gutt 13. April
Sommerfugle1 Oscar Emil 15.April
Hønselovisa Anny Margrete 16. April
Pixxi Adrian Leo 18. April
Kariness Owen 19. April
Trultemor90 Leander 24. April
Mamma med spire Jente 26. April
2BMama Maia 27. April
Conni Emily 29. April
:dance008Noe på gang:
Snart mamma til 2!!(termin 1.Mai)
:smiley-angry017 På overtid:
:smiley-bounce012 Planlagt KS/igangsetting:
6. Mai: Vårskatt(termin 18.Mai)
13. Mai: Babyi2013(termin 25.Mai)
:confused004 Vi som venter:
Termin:
2. mai
LykkeligeLinn
Maje-Mor
purity
3. mai
lite_mirakel
Blossom83
Sullina
4. mai
Lykkeliten_87
Bruker22ch
siiiv
Ceviceem
5. mai
besnik
Kirsebær
ostekake
grohar81
1984Ida
6. mai
simsa
JessJess
Parri
7. mai
Lenore1983
KristinaBeck
Lilletrille84
lillespire2013
8. mai
Rakon0408
maja88
9. mai
Smørblomst1
maimi
maibarn <3
jadida
Lykkelita
Isabel85
LoveintheTummy
10. mai
sweeti88
VenterPå
*LilleBlomst*
Heldigemeg<3
11. mai
MaiTjohei
Jenni
februar jente
M&M
12. mai
NamorTinaIsabell
kepland
Mamma2010&2013<3
tutta 24
Kattt
13. mai
Mrs.Mona
iamlisa
Tjukkebolla90
14. mai
lykkelig13
Ulvemamma
Ssonniaa
15. mai
MagnusSinMamma
Mikkii
16. mai
Annanias
norwegianwood
attpåklatten13
Bruker88ol
Bruker93id
Pepsi89
17. mai
LINNAASB
Dunja
SiljeKristine
Havets fru
18. mai
CaNo
acashia
19. mai
lene89
~Tintus~
Nilan
20. mai
Snufla
Musicfreak
21. mai
frøken!
snippogsnapp
20mai
Annemarulfsen
MarilynMonroe
22. mai
Maibaby2013
23. mai
Vimsemilla
Okaca
Bruker54pi
elinpelin
Betinamor
Nordlandsjente
24. mai
tuddelidu
Pisces10
Knotte
25. mai
Niceday
Kokos86
llkri
LilleBurugla
baby27
eplesol
baby27
Synmon
Fluffy
26. mai
Fr.Anam
27. mai
j02j06g09?13
Catepus
Belladonna
28. mai
stolt mams - tvillinger
Maispire_85
Millacamilla
Ceres<3
citrusin
29. mai
HerQleZ
Sulla
gla'jenta78
MaiJente<3
kajakn
30. mai
Teppemonster
SnartMammaTil2
Mamma2be
Tuch
Cilie91
31. mai
*Krusedullen*
Super

Woohoo jenter, da var vi endelig kommet til 1. MAI, VÅR MÅNED :D Nå kommer våre søte små i nærmeste fremtid, tenk at det ENDELIG er vår tur :smiley-bounce013
Masse lykke til til Snart mamma til 2, som er igang på selve termindagen :D

Her har jeg feiret inngangen til mai med en god natts søvn :) Ingen tegn til noe fødsel i nærmeste fremtid :p Hva med dere andre?

Kom mai du skjønne milde! :) Jeg er her, UL-termin imorra, men venter ikke at det skal skje noe. Tipper det blir i neste uke :)

Å hei hurra :D Jeg er her!

Still going strong! Sambo kom hjem i går og jeg er 38+4 i dag, så den lille er veldig velkommen nå. Men kjenner ingenting til at det nærmer seg.

Jeg er her :) Trodde det holdt på å skje ting i går kveld, ettersom formen var helt forferdelig og kynnerne kom "hele tida", men fortsatt like rund ;) Kjempe ømme bryst i dag da, ser på det som positivt :D

Er her fortsatt etter en relativt kort natt med falsk alarm. Våkne av en skikkelig kraftig kynner/rie som var veldig gjenkjennelig fra sist og da steig jo håpet veldig.. Meeeen, fikk bare vanlige kynnere etter det og en og annen litt ubehagelig.. Var jo lys våken da så satt og såg på tv til kl 0300.. Det er vel sånn det er å være gavid nå på slutten :)

Litt kjipt med slike falske forhåpninger, men litt motiverende også.. Kaaaaanskje han kommer litt før likevel?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Er her jeg også! :) i stormen på denne fine dagen :P Du er forresten VELDIG flink sweeti88 - som lager opprop hver dag! =D

Er her fortsatt etter en relativt kort natt med falsk alarm. Våkne av en skikkelig kraftig kynner/rie som var veldig gjenkjennelig fra sist og da steig jo håpet veldig.. Meeeen, fikk bare vanlige kynnere etter det og en og annen litt ubehagelig.. Var jo lys våken da så satt og såg på tv til kl 0300.. Det er vel sånn det er å være gavid nå på slutten :)

Litt kjipt med slike falske forhåpninger, men litt motiverende også.. Kaaaaanskje han kommer litt før likevel?

Ja, jeg også har slike tanker. Er det nå? Er det nå? Slik var det forrige gang også, men termindagen ble jeg litt umotivert, og jeg trodde ikke hun ville komme i det hele :p Hun kom en uke over tiden da, så blir vel fort til det denne gangen også :p

Ja, jeg også har slike tanker. Er det nå? Er det nå? Slik var det forrige gang også, men termindagen ble jeg litt umotivert, og jeg trodde ikke hun ville komme i det hele :p Hun kom en uke over tiden da, så blir vel fort til det denne gangen også :p
Mi kom også natt til 8 dagen over. Så regner vel egentlig med å gå til termin denne gangen også. Men klarer ikke å la være å håpe likevel :p

Er her:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg er her! Tror babyen er på vei ned i bekkenet i dag, det er voldsomt tungt og jeg må tisse hele tiden:) Det er vel en slags forberedelse!

Takk:-) Synes det er litt koselig med en sånn tråd jeg, får vi litt oversikt over hvordan alle sammen her inne har det:-)
Også blir det jo litt skravling også innimellom:-)
Er her jeg også! :) i stormen på denne fine dagen :p Du er forresten VELDIG flink sweeti88 - som lager opprop hver dag! =D

Jeg er her.

Er her :) Håper heller ikke det skjer noe før mandag.

Back
Topp