opprop 1. juni :-)

Kråkebolla

Med en liten kråkebolle i ovnen
Hvem er igjen?? :-) vi er på sykehuset, veldig klare for igangsetting! Men det er fult av fødende her så har ikke fått noen undersøkelse enda..

Lykke til kråka! Da er jeg også offisielt på overtid med 1 dag. Har gått 7-8 km i formiddag, godt for kropp og sjel... Nå er det sol, Harry Hole og m&ms som gjelder ;)

Hihi :-) nå ligger vi her da.. satt i gang med modningspiller, masse sammentrekninger nå, men er nok ikke jevne nok til at noe er i gang enda :-) kos dere masse i sommersola jenter :-)

Hadde termin 22mai, å er på min 3dag med modningsrier! Her går det forferdelig sakte fra.. :( Skal tilbake til sykehuset i morgen å få balongkateter eller at de tar vanne mitt. Kom litt ann på hvor mange cm og hvor moden jeg hadde blitt.. :)

Hadde termin 22mai, å er på min 3dag med modningsrier! Her går rferdelig sakte fra.. :( Skal tilbake sykehuset i morgen å få balongkateter eller at de tar vanne mitt. Kom litt ann på hvor mange cm og hvor moden jeg hadde blitt.. :)

Hei, jeg hadde også termin 22.mai, så i morgen kl.12 skal vi til sykehuset for å få balongkateter. Håper det vil hjelpe med å starte fødselen... Hvilket sykehus bruker dere?

Når det gjelder igangsetting hvordan bestemmer leger hva de skal starte med? Det finnes jo ulike metoder. Ønsker deg og alle lykke til...

Lykke til alle dere! Håper det blir fine fødsler på dere alle

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei, jeg hadde også termin 22.mai, så i morgen kl.12 skal vi til sykehuset for å få balongkateter. Håper det vil hjelpe med å starte fødselen... Hvilket sykehus bruker dere?

Når det gjelder igangsetting hvordan bestemmer leger hva de skal starte med? Det finnes jo ulike metoder. Ønsker deg og alle lykke til...

Vi skal på NLS i Bodø :) når jeg var på overtids kontroll så sa legen at jeg skulle settes igang med balong. Men siden jeg har hatt modningsrier i 3 døgn, sa jm at vi kanskje heller tok vanne mitt om det var nokk åpning. Så tror det kommer litt ann på hvor moden/åpning du har. :)

Det stemmer, kommer ann på hvor mange poeng man scorer på en modningsskala :-) de tar f.eks senere vannet på førstegangsfødende enn de gjør på flergangs :-) her er det relativt stille nå, får ikke modningspiller om natta så nå tar vi det med ro og håper noe starter av seg selv :-)

Vegar kom til verden 01.06.14 kl 03.03 3440gr å 51 cm :) en fantastiske liden prins :)

Ble satt igang lørdag møtte på sykehuse 09.00

Vegar kom til verden 01.06.14 kl 03.03 3440gr å 51 cm :) en fantastiske liden prins :)

Ble satt igang lørdag møtte på sykehuse 09.00

Gratulerer så mye! :-)

Gratulerer så mye:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Gratulerer:D

Back
Topp