Opprop 1 Januar 2006 !!!

Linka

Gift med forumet
Følgende januarmammaer må melde seg idag :

* Careen ( 03 januar )

* Sara73 ( 07 januar )

* Linni ( 09 januar )

* Cita ( 11.Januar )

* Tut ( 12 januar )

* MB ( 13 januar )

* Homma ( 15 januar )

* Mallu ( 17 januar )

* Renate79 ( 17 januar )

* Fiorelina ( 18 januar )

* Chill24 ( 20 januar )

* Star83 ( 20 januar )

* Buster ( 20 januar )

* Gry ( 21 januar )

* Snart2 ( 23 januar )

* Marianne V P ( 23 januar )

* Skytte76 ( 25 januar )

* Sicaa ( 25 januar )

* Trulte74 ( 26 januar )

* Hellicat ( 27 januar ) ***

* Chica21 ( 27 januar )

* Snuggle78 ( 28 januar )

* Liv83 ( 29 januar )

* Lindaen ( 31 januar )

Har født :

GRATULERER

Hanne79 ( 24.11.05 )
Norah
Mathilde

Siric ( 29.11.05 )

Storm ( 17.12.05 )

Grete71 ( 21.12.05 )
Vetle

Lena28 (22.12.05)

Løven (27.12.05)
Emma

Linka (30.12.05)
Alexander

Terese (30.12.05)
(ikke bekreftet)

Jeg er her jeg [:D]
Gjør alt jeg kan nå for å bli moden til i morgen. Skurt dusjen tatt klær og skal gå over hele bade.
Og ikke minst rydde hele rommet vårt [:D]

Tullet seg på de som har født. Ska se om jeg greier og gjøre noe med det.
Klem

ja da her er jeg enda. Var litt redd det skulle sette igang akkurat i går ettermiddag. Når vi har ventet så lenge håpet jeg han ville vente til vi var i 2006. Og det gikk jo greit. Godt nytt år
[:D]

Henger her fortsatt, men håper ikke det blir så veldig mye lenger[;)] Godt nyttår alle sammen[:D] Gratulerer også så mye med den lille Linka[:D]

Jeg er her:)

Jeg er her jeg!!

heia. Jeg og skal sannelig få ut jula i dag...og se om det får fart på sakene. Har enda 2 uker til termin, men vet ikke hvor lenge jeg takler disse søvnløse nettene....Dessuten har jeg begynt å fått vondt i korsryggen, og masse rare murringer i underlivet....Skal i værtfall ikke sitte stille dagene fremover....
Godt nytt år alle sammen;)

It`s up to date..

Jeg er her fortsatt! Prøvde så optimistisk med sex, men det hjalp ikke. Så da er jeg ikke klar enda. Forrige gang hjalp det to dager etter termin.

Godt nyttår til dere alle.[:)]

er her jeg! nettopp sett en trist film på tvnorge... [:(]tårene spruta!!!![:(] disse hormonene altså[:'(]

Jeg er her også. Sitter og bretter sammen klær i størrelse 50, det er så koselig!!!!!

Heisann! Godt nytt år til dere alle! Jeg er her ennå, har begynt å kjenne moderate menssmerter innimellom[&:]
Det er visstnok slik det skal være....Det blir en spennende start på det nye året for oss[;)]
Hadde dere en fin nyttårsfeiring?

E her jeg også... litt stikking nede i magen og babyen presser men ellers bra form. ha en super dag alle sammen...[:)]

Godt nyttår alle sammen:) Da er det endelig januar og full nedtelling til termin:)

Jeg er her..
drittlei![:'(]

Hold ut enda... Men i natt va æ desperat etter søvn. Toalettbesøk nesten hver halvtime, og smerta i bekkenet som gjord turan enda værre. I tillegg pådratt mæ litt influensa nåkka som ikke gjør ting lettar[:'(]
Nu gleda æ mæ te å få ut ongen!!!! Begynn å bi passe hissig så stakkars samboern de nærmeste ukan....

Har sagt at æ håpa han fortreng disse ukan når ongen e her [;)]

Hei jeg er her fortsatt [;)]Gått en laaaang tur i dag og måka snø.[:)]Håper det hender noe her snart.

Back
Topp