Opprop 1.februar!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Følgende februarmammaer må melde seg i dag: [:D]

# Midt i norge (4 februar)

# Henni (5 februar)

# Snapp (6 februar)

# Mereete (7 februar)

# Jordbæret (11 februar)

# Milla81 (12 februar)

# Goungen (12 februar)

# Lilletrille (12 februar)

# ElisabethJohanne (12 februar)

# Fisken (13 februar)

# Rosali (15 februar)

# Berg26 (planlagt ks 9 februar, termin 15 februar)

# Tone83 ( 16 februar)

# Lisee (19 februar)

# Mona mona (planlagt ks 6 februar, termin 19 februar)

# Hanne84 (21 februar)

# Lilla (21 februar)

# Lillemora (21 februar)

# Lille Rosin (21 februar)

# Peggy (22 februar)

# Neleh (23 februar)

# Millemax (24 februar)

# Habibe (27 februar)

# Bamseliten (27 februar)

# Nettemor (28 februar)

Hei jenter!!
Første dag av februar!! Så nå er det mange av oss som blir februar mammaer! Her er det stille enda...ingen tegn til at slimpropp eller baby vil ut! Ellers så er jeg så øm og "støl" i lyska pga denne bekkenløsninga...!

Ha en super dag, jenter!!

Heihei.
Er her enda jeg å. Utrolig dårlig form, sånn influensa-ekkel i kroppen, men ingen feber. Håper det gir seg snart..

En fin dag ønskes til alle februar-mammane [:D]

Er her i dag å jeg. Ingen tegn til noen ting, så blir vel værende en stund til ser det ut til.
Lykke til alle sammen.[:)]

Og her er jeg, jeg har sovet som en stein i natt, såå deilig etter et par skikkelig tunge dager[;)]

Ellers er det vel det samme, sliter med bekkenløsningen, og veeenter på slimproppen he he[:)]

Men i morgen skal jeg på uktralyd, og i dag på revy, så det er hvertfall noe å se frem til[:)]

Ha en fin dag alle sammen[;)]

Her er jeg også! Håper veldi på noe snart.. Hadde kynnere med svake mensenmurringe i natt. Men det roet jo seg etterhvert da..[:'(] 
Var i byen igår og fikk tak i både bringebærblad te og -kapsler. Så nå håper jeg på litt fortgang..

Ha en fin dag dere andre[:D]

er her også ennå...
trodde jeg måtte ringe føden i natt, hadde ekstreme magesmerter, kniping i ryggen og var dårlig hele dagen igår, babyen presser så mye at jeg mister pusten innemellom...hadde mellom 8-10min mellom kynnera i natt, men det ga seg etter ca1-2timer....fanken!

ENDELIG FEBRUAR JENTER...NÅ ER DET VÅT TUR .

NÅ ER DET FEBRUAR!!!!![:D]
Så utrolig deilig at det nærmer seg så! Her har det ikke skjedd noen ting, men jeg har hatt en nydelig natt. Har i alle fall sovet 8 timer[:)] Så i dag ser alt mye lysere ut.
Vi var på svangerskapskurs i går. Det var helt greit å få med seg, selv om jeg ikke kan si at jeg lærte så veldig mye.
Kjempefint vær her i dag. Tror jeg skal koke meg en kopp te og sette meg i solen. Ha en fin dag alle sammen!![:D]

å her er jeg. Har verken regnet bort el reist på føden,, men nå er det jo februar da damer så da blir det snar vår tur.HAr bare tre dager til termin så i løpet av ett par uker så må no det ha skjedd noe. Ellers er det mye som skjer utom døra ihvertfall her er det jo flom å ras. ikke noe trivelig,men det er greit at man vet man er trygg her jeg bor da. huset vårt står på fjellgrunn å lang unna elva.
'

Hei jenter!
Er her nok fortsatt[:'(]
Er veldig klar for en liten baby nå[:D][:D]

Hoi hoi! Er her idag eg og... Har allerede rukke å vaska vindua mine utvendig og gått tur til svigerfar og svogeren min som arbeider i skogen. Men einaste som skjer er jo at eg kjem i litt bedre form... Og det er jo egentlig ikkje å forakte, men det var liksom ikkje det som var meininga! [:-]

Hipp hurra for februar!! Nå skal det fødes [8D]. I dag er det husvask og enda mer klesvask... Sovet godt har jeg også - kan egentlig ikke syte i dag. Pokker og!

Hei..

Jeg er her ennå

Keisersnittet har blitt flyttet til den 9 februar og det er ikke lenge igjen..

Lykke til videre alle sammen nå er det iallfall ikke lenge til vi sitter med nurkene våres i armene[:D]

heisann heisann!
joda jeg er her enda jeg også...
hele vente perioden har gått så innmari fort,så håper de siste dagene går like fort...
ikke lenge igjenn nå jenter..!
snart blir vi 3...[:D]

Er her jeg også ja :) er så spent - skal på sykehuset for UL i morgen for å sjekke om hun fremdeles ligger i sete, gjør hun det så har jeg bebisen min på mandag... litt rart og skremmende, men godt.. Hvis ikke.. ja.. da kan jeg på det "værste" gå i en hel mnd til da.. hjelp.. selv om den "utgangen" hadde vært vært det beste for alle så er det leeeeenge.. hehe

er her jeg og[:D]   har vært hos jordmor i dag alt var fint med bebisen min men jeg hadde litt for høyt blotrykk også hadde babyen lagt på sag en god del hun ba meg ringe sykehuset om jeg i det minste skulle fått vondt i hodet håper det går fint med alle oss her inne[:)]

Er her jeg og[;)]

heihei,er her jeg oxo
Endelig er februar kommet![:D].....må innrømme at jeg er ganske lei nå,å vil ha ut lille nurket mitt nå!![;)][8D]
Gleder meg så sinnsykt til fødselen er over,og jeg har nurket mitt i armene,for en opplevelse det kommer til å bli!hihi[;)]

Ønsker alle sammen ett fortsatt fint svangerskap! u go girls!

her er jeg også..

Back
Topp