opprop 03.05.06

nemi.marselia

Forumet er livet
e her ennu æ då. bynt på overtia nu, men småen e like sta som mora ser d ut t[:D]
ellers så har nu æ d bra iallefall.

Her sitte eg og...   men   tør eg håpe...!!!   sitter med en knyttende smerte i ryggen som kommer hvert 4 min...    men ikkje noe mer betydelig smerte .. litt myrring i magen bare..   hmm...   håpe håpe..
Får nok se om smerten opptar litt tenke eg...

er her foreløpig, ser ut til at jeg forsvinner i løpet av dagen, hvis ikke dette er falsk alarm, da... Hatt kraftige rier ca hvert 3-4 min i to og en halv time.. men de varer ikke lenge nok til at jeg reiser på sykehuset riktig ennå....

Jeg er her! Finnes ikke tegn til fødsel, men er fortsatt 2 uker til termin. [:)]

er her jeg også..

er her. Fikk ikke tilgang til å skrive igår, men eg var her da også.

Ha en fin dag mai-jenter, håper babyene snart kommer!!

Klemz C

Er her jeg og... har menstermin i dag, men tviler på at det hjelper for å få minien ut... Så vi får bare holde tålmodigheten oppe, så kommer han når han er klar[;)]

ORIGINAL: Minimeg

Er her jeg og. Lykke til Heibaba og Lisemor81!!! Spennende.

Ja, begynner å kjenne litt nerver jeg da, med alle i mai-klubben som kan få når som helst i grunnen. Må bare få gratulere alle de som allerede har fått gullene sine i armene [:)] 

Jeg er også her. Sitter på universitetet og arbeider med eksamen, satser på at han blir der inne ut tida. Det er herlig å være gravid, og tenk vi får hele sommeren med de søte små barna vår. En flott tid å føde på[:D] 

Va på omvisning på føden i går, litt skummelt, æ vet jo ikke helt ka det går ut på, så mitt eneste ønske var å kunne ha tilgang til badekaret der for smertelindring, e vanligvis veldig glad i å bade. Så snakket de litt om akkupunktur og et eller annet nytt de var begynt med for å forhindre store rifter under fødselen, "å føre barnet ut"? Men det høres nu bra ut at de har fokus på det allefall. Her i Tromsø e det helt nydelig vær.

Ha en flott dag dere maimammaer.

Jeg er her også! Skal egentlig lese til eksamen, men gjett hva som surrer rundt i hodet mitt!!? "baby baby baby baby og baby" Har jo absolut null konsentrasjon!

Her er jeg

Lykke til til dere som forsvinner i løpet av dagen-HELDIGGRISER[;)]
(er veeeldig missunnelig ja)

er her jeg og,men er jo fortsatt 20(!!)dager igjen til terminen..  hadde første permisjonsdag i går og jeg holdt på å gå på veggen.. jeg er så rastløs av meg..:)
Lykke til jenter! gleder meg til den dagen det skjer noe her, og gruer meg litt da;)

Er her eg og.... 1 uke igjen no...

er her jeg og...

er her enda gitt, begynner virkelig å bli utålmodig nå[:)]

Er her enda..

Var hos jordmor i går og fikk vite at hodet var så godt som festet[:D] Kanskje det er et tegn på at det er noe på gang?? Uansett så har jeg vel 3 uker igjen til termin da.. Vi får se

Er her jeg også [:D]

Jeg er her enda.... men riene øker stadig, så det spørs vel hvor lenge jeg blir[:D] De roa seg en stund så jeg har sovet en times tid, det var herlig!!

Back
Topp