Opprop - Østfold!

Fler som er med? Jeg kan i og for seg både formiddager, ettermiddager og helg; må bare sjekke turnus :) Jeg er heller ikke avhengig av at vi møtes i Fredrikstad, jeg kjører gjerne til sarp, moss eller halden :)

Er lov å snike litt ;) Man må ikke få baby i mars for å være med å treffes!

Så bra :) For jeg er gjerne med på et treff :) Selv om jeg ligger litt etter. Lover uansett å komme etter med baby så fort jeg kan, hehe ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra :) For jeg er gjerne med på et treff :) Selv om jeg ligger litt etter. Lover uansett å komme etter med baby så fort jeg kan, hehe ;)
Sist jeg gikk gravid var vi en hel gjeng som møttes via BiM forumet; og vi hadde alle termin mellom august og november 2011. :) Har god kontakt med disse enda, vi skal faktisk ut å spise neste uke :) Veldig koselig, og jo fler jo bedre tenker jeg!

Sist jeg gikk gravid var vi en hel gjeng som møttes via BiM forumet; og vi hadde alle termin mellom august og november 2011. :) Har god kontakt med disse enda, vi skal faktisk ut å spise neste uke :) Veldig koselig, og jo fler jo bedre tenker jeg!

Så moro! Jeg var ikke med på noen sånne grupper sist, men ønska mange ganger å kjenne fler gravide/med baby. Jeg har forresten også barn som er født i det tidsrommet. Oktober 2011 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp