Opprett QR-kode for betaling

Bkno7765270

Første møte med forumet
Vi driver en liten bod på markeder og festivaler, og vi har lyst til å gjøre det enklere for folk å betale uten kontanter. Jeg har sett at noen bruker QR-koder som man kan skanne med mobilen for å betale direkte, men jeg aner ikke hvordan man lager en sånn QR-kode som kobler til betaling. Noen som vet om en enkel måte å sette opp dette på uten masse kompliserte systemer?

Vi driver en liten bod på markeder og festivaler, og vi har lyst til å gjøre det enklere for folk å betale uten kontanter. Jeg har sett at noen bruker QR-koder som man kan skanne med mobilen for å betale direkte, men jeg aner ikke hvordan man lager en sånn QR-kode som kobler til betaling. Noen som vet om en enkel måte å sette opp dette på uten masse kompliserte systemer?
Hvis dere bruker vipps bedrift så skal dere kunne laste ned en qr-kode direkte fra vipps

Vedlegg

• IMG_3025.png
    IMG_3025.png
    275,5 KB · Visninger: 3
Vi har brukt noe lignende på vårt arrangement i sommer! Vi laget en QR-kode som linket direkte til vår Vipps- eller betalingsside ved hjelp av qrcode. Det var superenkelt, du bare legger inn linken til betalingstjenesten, så lager du QR-koden akkurat slik du vil ha den. Vi fikk til og med justert farger og lagt på logo, så det så profesjonelt ut på skiltet vårt. Anbefaler det virkelig hvis du vil gjøre det raskt og pent.

Utrolig hvor mye enklere betaling har blitt med mobil og QR-teknologi. Jeg har sett det på alt fra små kaféer til store konserter nå. Det gjør alt mye smidigere både for de som selger og for kundene som slipper å fikle med kort eller kontanter.

Back
Topp