De fæle sakene som man kommer over i media for tiden... de går virkelig inn på meg. 
Jeg tenker på spesifikke saker om incest og misbruk og mishandling av barn, men det går også inn på meg på mer generelt grunnlag.
Hver gang jeg leser sånne saker/kommer over dem, så går det så inn på meg.
For all del så er jeg glad for at jeg ikke klarer å forstå hvorfor noen kan oppføre seg så grusomt mot barn. Hvis jeg forsto det, ville det nok vært noe galt med meg.
Men... jeg blir så frustrert og sint!
Mammahjertet mitt gjør virkelig vondt!
Alt som har med barns (ødelagte) rettigheter å gjøre får ekstra innpass.
Har alltid vært sånn til en viss grad, men etter at jeg ble mamma så er det blitt verre.
Heldigvis også på en måte??
I natt så hadde jeg faktisk mareritt om en av de sakene som jeg leste om i går.
Jeg prøver egentlig å ikke lese sånne ting når jeg vet at det påvirker meg sånn, men noen ganger snubler man nærmest over det.
Noen flere som ikke helt klarer å legge sånne ting fra seg?
Jeg tenker på spesifikke saker om incest og misbruk og mishandling av barn, men det går også inn på meg på mer generelt grunnlag.
Hver gang jeg leser sånne saker/kommer over dem, så går det så inn på meg.
For all del så er jeg glad for at jeg ikke klarer å forstå hvorfor noen kan oppføre seg så grusomt mot barn. Hvis jeg forsto det, ville det nok vært noe galt med meg.
Men... jeg blir så frustrert og sint!
Mammahjertet mitt gjør virkelig vondt!
Har alltid vært sånn til en viss grad, men etter at jeg ble mamma så er det blitt verre.
Heldigvis også på en måte??
I natt så hadde jeg faktisk mareritt om en av de sakene som jeg leste om i går.
Jeg prøver egentlig å ikke lese sånne ting når jeg vet at det påvirker meg sånn, men noen ganger snubler man nærmest over det.
Noen flere som ikke helt klarer å legge sånne ting fra seg?