Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere parkett eller sånne trinn som legges over eksisterende trinn i eik? Pusset opp selv eller snekker som har gjort det (Altså var det greit å legge det? )Min anbefaling er ihvertfall å IKKE male trappa hvit - hadde hvit trapp og jøje meg for et styr å holde det rent.. ALT vistes, hver eneste lille hybelkanin og støv og skitt samla seg visst i trappa.. Jeg var overlykkelig da vi fikk lagt eikeparkett i trinnene og det ble en helt ny trapp!!!!!
Har dere parkett eller sånne trinn som legges over eksisterende trinn i eik? Pusset opp selv eller snekker som har gjort det (Altså var det greit å legge det? )
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Med andre ord; vi går for snekker-løsningen vi og skjønner jegDet er brukt trappefornyer med parkett, altså trappa var i furu (men hvitmalt), la parkett i trinnene oppå der. Fikk snekker til å gjøre det da vi hadde de inne for å gjøre en annen jobb.. Er nokså pirkete å få det til og man må være veeeeldig nøyaktig men har man tålmodighet og en stø hånd kan man nok få det til selv....
Fin likte overgangen.Når vi kjøpte huset våres var trappen i lakker furu, med masse hakk!! Jeg pusset hele trappen, grunnet 2 ganger og malte med trappe/gulvmaling(trestjerner) i fargen skygrå... Vis vedlegget 28003
23.02.2014
De som bodde der før hadde teppe der, så det var mega mye lim på overgangen, så da ble det laminatFin likte overgangen.
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app