Opppussing av trapp - inspirasjon

Selmaen

Glad i forumet
Noen som vil vise frem sin innetrapp? Jeg har tenkt å pusse opp trappa og ønsker litt inspirasjon:)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vi har hvit trapp og svart gelender. Ett must med 3 unger og skitten arbeidskar ;)

Lillebror 24. juli

Vi har trapp i eik og hvitt gelender

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Min anbefaling er ihvertfall å IKKE male trappa hvit - hadde hvit trapp og jøje meg for et styr å holde det rent.. ALT vistes, hver eneste lille hybelkanin og støv og skitt samla seg visst i trappa.. Jeg var overlykkelig da vi fikk lagt eikeparkett i trinnene og det ble en helt ny trapp!!!!!

Min anbefaling er ihvertfall å IKKE male trappa hvit - hadde hvit trapp og jøje meg for et styr å holde det rent.. ALT vistes, hver eneste lille hybelkanin og støv og skitt samla seg visst i trappa.. Jeg var overlykkelig da vi fikk lagt eikeparkett i trinnene og det ble en helt ny trapp!!!!!
Har dere parkett eller sånne trinn som legges over eksisterende trinn i eik? Pusset opp selv eller snekker som har gjort det (Altså var det greit å legge det? )

Har dere parkett eller sånne trinn som legges over eksisterende trinn i eik? Pusset opp selv eller snekker som har gjort det (Altså var det greit å legge det? )

Det er brukt trappefornyer med parkett, altså trappa var i furu (men hvitmalt), la parkett i trinnene oppå der. Fikk snekker til å gjøre det da vi hadde de inne for å gjøre en annen jobb.. Er nokså pirkete å få det til og man må være veeeeldig nøyaktig men har man tålmodighet og en stø hånd kan man nok få det til selv....

Det er brukt trappefornyer med parkett, altså trappa var i furu (men hvitmalt), la parkett i trinnene oppå der. Fikk snekker til å gjøre det da vi hadde de inne for å gjøre en annen jobb.. Er nokså pirkete å få det til og man må være veeeeldig nøyaktig men har man tålmodighet og en stø hånd kan man nok få det til selv....
Med andre ord; vi går for snekker-løsningen vi og skjønner jeg:p

Når vi kjøpte huset våres var trappen i lakker furu, med masse hakk!! Jeg pusset hele trappen, grunnet 2 ganger og malte med trappe/gulvmaling(trestjerner) i fargen skygrå... ImageUploadedByBV Forum1377541163.469134.jpg

23.02.2014

Når vi kjøpte huset våres var trappen i lakker furu, med masse hakk!! Jeg pusset hele trappen, grunnet 2 ganger og malte med trappe/gulvmaling(trestjerner) i fargen skygrå... Vis vedlegget 28003

23.02.2014
Fin likte overgangen.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Vår trapp hadde en guggen beigefarge, så innrøkyka ut selvom den ikke var det. Gelenderet var i en mørkere nyanse. Grellt!
Malte den hvit, og la grått teppe i overgangen, der var det rødt gulvbelegg fra 1981 :eek:

Vedlegg

• 1377584471950.jpg
    1377584471950.jpg
    74 KB · Visninger: 21
Back
Topp