opppsi

jaja...-smertene kommer nok, men tenk på alle andre kvinner som har taklet enn fødsel [:)] da skal jammen vi også klare det!!!!

Denne kjente jeg for noen dager siden...Satt der og tenkte-Denne må og skal ut! Au! Kjenner godt igjen følelsen...
Men da tenkte jeg-er egentlig så drittlei av et vanskelig svangerskap at uansett om det gjør kjempe vondt blir jeg glad når det hele er over[:)][:)][:)][:)]

Nå er jeg så DRITTLEI at jeg faktisk gleder meg til å få så vondt at jeg med sikkerhet kan si at fødselen er i gang!!!!

fikk sove så mye inatt yippie... :) drømte om fødseln...39dager igjen...men vil ha ungen ut nå...jeg er ikke redd av fysisk smerte...vil bare ikke miste kontrollen.

det vil garantert gjere låkt (vondt) , men vi he skapte til å få det til [:)]
å ej tru ikkje folk ha fått både 3 å 4 onga vist d va so førferdeli å føde , alt bli verdt det til slutt :)

Tingen er at vi glemmer så fort. Jeg har også ei på 13 men det var såååååååååååååå lenge siden. Nå regnes jeg vel som førstegangsfødende?! Husker at det var veldig vondt mens det sto på (hadde intens fødsel som varte kun i 3t!), men det var på en måte en "søt" smerte fordi jeg gledet meg så til å se jento mi! Alt var glemt etter et par minutter...
Denne gangen har jeg hatt så jæ... mye vondt fra begynnelsen av at jeg frykter at sukkeren kommer til slutt..[8|]

Back
Topp