Oppmuntringstråd:)

B+R

Flørter med forumet
Assistert-jentene
jeg er sykelig bekymret, og klarer ikke å glede meg ingen tegn til at dette ikke skal gå bra men klarer ikke å la være å bekymre meg for ALT uansett.

Om noen av symptomene minker litt som feks ømme pupper- går jeg i krisemodus og total meltdown før jeg har kommet meg ut av senga. Jeg går på do en million gagner i løpet av dagen, ikke fordi jeg må men for å bare sjekke at jeg ikke blør. Ved den minste stikking så tror jeg at det går galt. Vet det er håpløst men kan jo ikke noe for det, og jeg vet at det er mange som har det likens.

Har TUL 22. Oktober (13.dager)og vil da være ca 7+3. Testet hcg i blodet idag og skal gjøre det samme på fredag i håp om å se en fin stigning og kanskje bli litt roligere.
Tenkte vi kanskje kunne i denne tråden legge it litt tips og triks til aktiviteter du gjør som minsker litt på disse bekymringene? Om det så bare varer i noen minutter
 
Tenker at det er viktig å finne noe som gir litt glede i hverdagen. Jeg er også veldig bekymret, men drukner meg i barn og husarbeid. Dersom jeg ikke hadde hatt barn fra før, hadde det nok blitt litt mer håndarbeid, puslespill, bøker (har enda ikke kommet meg gjennom broken jeg leste i forrige svangerskap, og den er egentlig ganske underholdende), sudoku/kryssord, planlegging av hva jeg skal dyrke til neste år osv. Har også mange fargeleggingabøker for voksne liggende
 
Denne tråden var fin!! Jeg veksler veldig mellom glede og sorg ovenfor graviditeten, samt redsel. Har ei jente fra før av ❤️ Som jeg bruker min tid på! Eller så hjelper det virkelig å gå seg en tur i frisk luft eller trene. Det har iallefall vært godt for mitt hode. ☺️
 
Jeg også har mange tanker og bekymringer, siden jeg mistet i SA i august er jeg selvsagt ekstra på vakt for alt mulig. Men av en eller annen grunn har jeg klart å overvinne litt de negative tankene denne gangen og har en god følelse! Det som hjelper mest er å rett og slett legge fra seg kontrollen, fordi den har man ikke uansett! Det her er noe kroppen må fikse på egenhånd og det er ingenting jeg kan gjøre annerledes for at det skal gå bra eller dårlig, annet enn å spise sunt og holde meg i form og gi kroppen det den trenger i tiden fremover :)

Etter at jeg mistet kjøpte jeg meg en notatbok/dagbok og begynte å skrive ned litt tanker innimellom, lage meg lister med positive tanker, lage to-do-lister for hva jeg ser for meg å gjøre den neste månenden, med tips til hva jeg kan gjøre for å bli i godt humør! For meg kan det blant annet innebære: strikke noe til meg selv eller baby, drikke te og krølle meg inn i et teppe, spise sjokolade, lage en ny oppskrift, rydde i huset - gjerne gå gjennom en hel hylle/kommode og sortere, gå meg en tur med podcast på øret, se en serie jeg synes er morsom, også videre også videre :)
 
Jeg forstår seg godt. Samme her :(
Siden jeg har mistet tidligere i år så er jeg ekstra bekymret. Du nevner det med stikkinga forresten. Jeg var veldig bekymret igår. Men på slutten av dagen kjente jeg stikking et par ganger mest på venstre side (der jeg hadde eggløsning) da ble jeg litt roligere tenkte ok dette er ligamentsmerter :D

Skal til legen idag og ta hcg prøve. Sist tok jeg på torsdag så skal regne sånn ca hvordan den har stiget, håper jeg da ..
❤️
 
Jeg syns turer i frisk luft er veldig godt. Tenker på en måte litt annerledes når man er ute :)
 
Har begynt å legge puslespill! 1500 brikker, så må tenke litt.. gå en tur i frisk luft om dagen, og idag har jeg vært i svømmehall og svømt litt
 
Jeg føler så med deg. For første gang er jeg gravid, og jeg klarer ikke la vær å tenke på hvor vanlig det er å miste første gang man er gravid.. nesten så jeg går og venter på å miste så vi kan begynne på nytt.. men jeg prøver å overkjøre disse tankene mine. Når jeg havner i tankebobla, så finner jeg på noe, strikker, går tur, ser på film/serie, vasker huset.. nå for tiden holder jeg på med julegaveforberedelser og skal på julegaveshopping i morgen :D tenker at dette egentlig er en fin tid å være gravid på, for man kan jo gjøre seg så opptatt man bare vil med juleforberedelser, hvertfall jeg som elsker jul og allerede har funnet fram julekanalen på dabben i bilen :D hihi
 
Denne tråden var fin!! Jeg veksler veldig mellom glede og sorg ovenfor graviditeten, samt redsel. Har ei jente fra før av ❤️ Som jeg bruker min tid på! Eller så hjelper det virkelig å gå seg en tur i frisk luft eller trene. Det har iallefall vært godt for mitt hode. ☺️
Samme her veldig humørsvingninger, en dag super lykkelig og i dag veldig bekymret pga murringer i magen...
 
Back
Topp