Oppmuntrende ord

• Trådstarter Trådstarter J
  • Opprettet Opprettet

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember 2022
Heisann. Oppdaget blod på papiret i kveld og eg redd for SA. Aldri opplevd blod på papiret ved tidligere svangerskap.
Et par venninner nevnte festeblødning.
Eg tok test i dag morres og nå for å sammenligne, legge dei ved. Den enkle er tatt i kveld, mens dei to andre tatt på morgenurinen i dag morres.
Snapchat-2107222704.jpg
received_226607158601014.jpeg

Heisann. Oppdaget blod på papiret i kveld og eg redd for SA. Aldri opplevd blod på papiret ved tidligere svangerskap.
Et par venninner nevnte festeblødning.
Eg tok test i dag morres og nå for å sammenligne, legge dei ved. Den enkle er tatt i kveld, mens dei to andre tatt på morgenurinen i dag morres.
Vis vedlegget 333080
Vis vedlegget 333081
Hvor langt er du på vei? Jeg hadde mest sannsynlig festeblødning to dager før forventet mens. Hørt om mange som blør litt, uten at det trenger være noe galt. Hvis det komme mye blod, sammen med koagler og smerte ville jeg vært mer bekymret. Testene dine stiger jo også fint :Heartpink

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde mest sannsynlig festeblødning to dager før forventet mens. Hørt om mange som blør litt, uten at det trenger være noe galt. Hvis det komme mye blod, sammen med koagler og smerte ville jeg vært mer bekymret. Testene dine stiger jo også fint :Heartpink
Er to dager før forventet mens. Ser at det er normalt så lenge det ikkje tar seg opp, hadde nok blitt mer bekymret om testen var lik som i dag morres

Det er nok ikke en festeblødning når blødningen kommer etter du har fått positiv test. Du må nok bare fortsette å teste de neste dagene for å se om testen blir sterkere eller svakere, evt. så begynner du å blø mer. Håper det er helt uskyldig! Det er helt normalt å ha uskyldige blødninger i svangerskapet. Man kan blø og det går helt fint. Krysser fingrene for deg :)

Festeblødning kommer når egget fester seg (jeg hadde det denne gangen) og det er først da HCG nivået begynner å stige så det er nok ikke det. Hatt flere venninner som har blødd en del under sine svangerskap og fått friske og fine barn :happy:

Ingen mer blod foreløpig, så krysser fingrene. Var kun bittelitt rosa på papire ved tørking så håpe det var uskyldig

Krysser fingrene for at det går bra :)

Ingen mer blod i natt. Men et annet spm, dei tidlige testane burde ikkje sei blitt sterkere enn dei vanlige? Eg har heile veien fått samme resultat på den vanlige og den som liksom ska tåle mer. Kan være et dårlig parti siden eg heila tidå har fått likt resultat på vanlig og på tidlig

Vedlegg

• Snapchat-1324501969.jpg
    Snapchat-1324501969.jpg
    12,6 KB · Visninger: 7
Ingen mer blod i natt. Men et annet spm, dei tidlige testane burde ikkje sei blitt sterkere enn dei vanlige? Eg har heile veien fått samme resultat på den vanlige og den som liksom ska tåle mer. Kan være et dårlig parti siden eg heila tidå har fått likt resultat på vanlig og på tidlig
Det er vanlig med babyplan :)

Jeg har erfart det samme. Tok en tidlig og en vanlig, den vanlige var sterkest..... Babyplan sine.

I forhold til blødning tenker jeg det er normalt så lenge det ikke tar seg veldig opp med koagler og smerter.
Jeg blødde litt de første 3 månedene av forrige svangerskap (vellykka) akkurat på det tidspunktet jeg skulle hatt mensen:)
Det kalles hormonell blødning, sparsom blødning kan også forekomme pga skjøre slimhinner hele graviditeten. Jeg blødde også litt hvis jeg trykka litt når jeg var hard i magen, pga skjøre slimhinner:rolleyes:

Jeg hsr erfart det samme. Tok en tidlig og en vanlig, den vanlige var sterkest.....
Så bra. Eg ska følga litt med på økningen videre også, bare for å vær sikkert på at det øke. Har ikkje blødd mer enn kun på papire i går, bittelitt rosa. Men mye utflod i dag så føle meg våt

Back
Topp