Oppmerksomhet til noen som har mistet

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Tenkte at dere her inne kanskje har noen gode tips.. :)

Vi er en liten venninnegjeng som har en felles bekjent som desverre fødte sin baby som viste seg å være død. Han ble født til termin..
Vi vil så gjerne vise at vi bryr oss, og tenkte derfor å kjøpe en liten ting til henne og mannen pluss et lite kort. Har dere noen tips til hva vi kan gi? Hva ville dere satt pris på? Selv har jeg kun mistet tidlig i svangerskapet, og har ikke måttet gå gjennom en fødsel, så er ikke helt sikker selv på hva jeg ville satt pris på.
 
Kurv med div er alltid koselig.. Alt ettersom hva og hvor mye dere vil bruke...
 
Lys, englepynt, pynt til grava og kanskje lage eller invitere på middag?
Ork til å lage mat blir ofte borte i sånne tider...
 
Takk for kjempefine tips! Skulle gjerne laget middag, men de bor desverre over 6 timer fra meg, og ca 2 timer fra de andre, så det kan være litt vanskelig. Men dere gav meg noen gode tips, tusen takk!
 
Vi fikk gavekort på ut å spise og barnepass :) Det var akkurat det vi trengte for å komme litt tilbake til hverandre igjen.
 
Vi mistet vår lille prins i fjor, han ble dessverre bare 3 dager gammel :(
Våre fantastiske venner og familie ga oss gavekort på reise, så vi kunne komme oss litt bort og bare være oss, der ingen viste hva som hadde skjedd. Det var utrolig godt og komme bort fra alle de triste blikkene man får og bare bli sett på Som " vanlig " folk.
:)
 
Back
Topp