Oppmerksomhet fra partner

marne_katt

Glad i forumet
Hvor mye oppmerksomhet får dere fra partner? Altså, utenom seksuelt. Er d noe massasje, stryking og kos ellers liksom?

Det var veldig mye i starten, men nå er det minimalt. Han har alltid noe å gjøre så er ikke mye tid han har heller.
Kan også ha noe med at jeg er ekstremt kosete og han er ikke. Jeg kunne liggi å kosa døgnet rundt og han klarer ikke det.

Hvor mye oppmerksomhet får dere fra partner? Altså, utenom seksuelt. Er d noe massasje, stryking og kos ellers liksom?

Han stryker på meg, eller holder meg i hånda men, det er ikke noe oppmerksomhet til magen. Det ligger vist ikke for han å kose med magen eller legge seg inntil magen med skinnet f eks...Skulle ønske det ikke var sånn, men husker det fra sist svangerskap også...
Trist synes jeg, men alle barna (søsken) liker å gi kos/suss til magen så det hjelper :D ♥️
Blir liksom ikke det samme når jeg må ta hånda hans å legge den oppå magen når det er mye liv der inni...

Det var veldig mye i starten, men nå er det minimalt. Han har alltid noe å gjøre så er ikke mye tid han har heller.
Kan også ha noe med at jeg er ekstremt kosete og han er ikke. Jeg kunne liggi å kosa døgnet rundt og han klarer ikke det.

Sånn er jeg også mens hans kos kommer når Lille er i seng, for da legger han seg inntil når vi ser på TV sammen. Også når vi legger oss stryker han meg eller holder meg i hånda :)
Også får jeg kyss/klem når han skal dra på jobb eller ut på eren. Jeg ville hatt MYE mere kos. Låge tett inntil han i skje f eks... Men han er så varmblodig, og klarer ikke det..

Kan hende d er hormonene mine, men jeg synes d er for lite her. Vi er egentlig veldig kosete begge to, men nå er d kun seksuelt eller ikke noe. Og frekke kommentarer. Og jeg blir så sint! Men som sagt kan være hormonene som spiller inn :p

Her føler jeg all oppmerksomhet er konsentrert til magen. Er utrolig glad for at han viser så stor interesse for hva som foregår inni der, men når han ikke lenger har lyst på sex fordi han føler alt der nede er territoriet til den lille så er det lett å føle seg litt tilsidesatt :( Ellers har jeg lite å utsette på kjæresten..

Min er mest fokusert på magen, og prater til den og kjenner etter spark, men han masserer meg hvis jeg spør om det. Må si at sexlysten er dalende her. Får mye kynnere etter sex :(

Er nok motsatt her! Han stryker og koser hele tiden. Synes det er koselig med oppmerksomhet, men er ikke så kosete av meg..

Han har blitt en klegg!! :p skal helst kose, sitte/ligge inntil meg konstant :O så kan nesten bli for mye av det gode :P

Her får jeg masasje på beina hver kveld når vi har satt oss ned. Men ikke så mye fokus på magen. Men slik var det med de to andre også, så var vel som forventet. Han spør meg ofte om hvordan formen er, og er kjempe flink til å hjelpe meg. Men skulle sett at det kanskje var litt mer fokus på magen og den lille som kommer. Ungene her er kjempe flink til akkurat den biten da. Og det er jo kjempe koselig.

Vi er veldig kosete begge to og har blitt litt mer i svangerskapet. Han elsker å kose på magen, lytte og snakke til den. Ellers er han super flink til å massere føttene mine, ryggen og prøver å kna når jeg får vondt i bekkenet (får vondt i skinka og nedover i låret) Ellers ligger vi i en del skje, han stryker på meg og holder meg alltid i hånda når vi går ut av huset, men slik har det alltid vært :) Føler meg egentlig ekstremt bortskjemt :p Og alltid kyss og klem før vi skal noe sted uten hverandre!

Vi er veldig kosete begge to og har blitt litt mer i svangerskapet. Han elsker å kose på magen, lytte og snakke til den. Ellers er han super flink til å massere føttene mine, ryggen og prøver å kna når jeg får vondt i bekkenet (får vondt i skinka og nedover i låret) Ellers ligger vi i en del skje, han stryker på meg og holder meg alltid i hånda når vi går ut av huset, men slik har det alltid vært :) Føler meg egentlig ekstremt bortskjemt :p Og alltid kyss og klem før vi skal noe sted uten hverandre!

Heldiggris altså <3 :) Kos deg masse med oppmerksomheten, du fortjener d :D

Får ingenting her. Var det ikke dødt fra før, er det hvertfall det nå... Heldige dere er som får oppmerksomhet :)

Får ingenting her. Var det ikke dødt fra før, er det hvertfall det nå... Heldige dere er som får oppmerksomhet :)
Er ganske mye det samme her ja!
Så damer nyt all oppmerksomheten dere får, den er gull verdt❤️

Huff, blir litt sjalu på dere som får masse oppmerksomhet, haha.. Jeg er, som andre her, ekstremt kosete, mens min forlovede helst foretrekker minimalt. Blir mest stryking i håret.. Komplimenter får jeg aldri, heldigvis er jeg flink til å tenke fine tanker om meg selv :) Tror ikke han tenker så mye over det..

Stort sett samme som før, bare null seksuell oppmerksomhet. Det savner jeg veldig, men han er åpen om at han synes det er "rart" å gjøre noe seksuelt samtidig som han vet det er en baby i magen, så jeg respekterer det.

Har alltid vært jeg som har tatt mesteparten av initiativet til "vanlig" kos, men han har aldri vært vanskelig å be, og sånn er det fortsatt. Vil jeg ha massasje må jeg be om det. Så ting er stort sett som før, og det er helt greit, for ting var bra før. ;)

Stort sett som før graviditeten, og fornøyd med det :) Ellers er det jeg som ber han ofte om å holde meg på magen, og kjenne etter spark, pluss at minsten sparker han i ryggen når vi spooner om kvelden :D Lite sex da for tiden, men det er meg det står på, og han forstår at jeg ikke er så lysten når jeg er mye dårlig og sliten.

Her føler jeg all oppmerksomhet er konsentrert til magen. Er utrolig glad for at han viser så stor interesse for hva som foregår inni der, men når han ikke lenger har lyst på sex fordi han føler alt der nede er territoriet til den lille så er det lett å føle seg litt tilsidesatt :( Ellers har jeg lite å utsette på kjæresten..
Akkurat sånn er det her også! Sier hei til magen før han ser på meg. Haha. Synes jo han er søt som er så opptatt av livet i magen, men merker at jeg har lyst på litt mer oppmerksomhet selv.

Masse kos både før graviditet og nå :-) :-) vi er heldigvis litt like på det området, og liker mye nærhet ❤️ masse magekos også ❤️

Back
Topp