marne_katt
Glad i forumet
Hvor mye oppmerksomhet får dere fra partner? Altså, utenom seksuelt. Er d noe massasje, stryking og kos ellers liksom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye oppmerksomhet får dere fra partner? Altså, utenom seksuelt. Er d noe massasje, stryking og kos ellers liksom?
Det var veldig mye i starten, men nå er det minimalt. Han har alltid noe å gjøre så er ikke mye tid han har heller.
Kan også ha noe med at jeg er ekstremt kosete og han er ikke. Jeg kunne liggi å kosa døgnet rundt og han klarer ikke det.
Vi er veldig kosete begge to og har blitt litt mer i svangerskapet. Han elsker å kose på magen, lytte og snakke til den. Ellers er han super flink til å massere føttene mine, ryggen og prøver å kna når jeg får vondt i bekkenet (får vondt i skinka og nedover i låret) Ellers ligger vi i en del skje, han stryker på meg og holder meg alltid i hånda når vi går ut av huset, men slik har det alltid værtFøler meg egentlig ekstremt bortskjemt
Og alltid kyss og klem før vi skal noe sted uten hverandre!
Er ganske mye det samme her ja!Får ingenting her. Var det ikke dødt fra før, er det hvertfall det nå... Heldige dere er som får oppmerksomhet![]()
Akkurat sånn er det her også! Sier hei til magen før han ser på meg. Haha. Synes jo han er søt som er så opptatt av livet i magen, men merker at jeg har lyst på litt mer oppmerksomhet selv.Her føler jeg all oppmerksomhet er konsentrert til magen. Er utrolig glad for at han viser så stor interesse for hva som foregår inni der, men når han ikke lenger har lyst på sex fordi han føler alt der nede er territoriet til den lille så er det lett å føle seg litt tilsidesattEllers har jeg lite å utsette på kjæresten..