Oppmerksom

Badeand*

Forumet er livet
Noen som føler at dere begynner å bli mer oppmerksomme på kynnerene dere får? Har liksom begynt å bli veldig oppmerksom på at de er vanlige kynnere, og begynt å se etter tegn på tidlig fødsel osv...Kanskje jeg begynner å bli desperat??
Har lagt merke til at jeg ser på pairet etter å tørket meg [&:] for å se etter spor av blod eller slimpropp...Bare sånn for å være sikker på en måte.
kan jo være greit å få med seg sånt, men er det fler der ute??

Ja, jeg er akkurat som deg. Har hatt mye og kraftige kynnere ganske lenge. De har kommet med helt ned til 5 minutters mellomrom - så ja jeg følger nøye med på de.
Do papiret blir også oppservert. Jm trodde kanskje at slimproppen min hadde begynt å gå så smått.
Så du er ikke alene nei, blir glad for å høre at det er flere som meg jeg[:)]

Har ikke blitt så mye mer oppmerksom. Jeg har masse kynnere, men bare observerer at jeg har det....
Papiret har jeg alltid tittet på..... (etter blødningen i uke 12)
Siden jeg kjenner masse liv nå (tok laaaang tid før jeg gjorde det) så er jeg mer oppmerksom på det. Blir litt urolig om jeg ikke kjenner noe på en stund - men da tar det sjeldent lang tid før hun gir meg et skikkelig spark...

Har liksom begynt å tenke på at en fødsel kan faktisk skje når som helst nå...og da har jeg blitt mer oppmerksom på symptomer slik at jeg kan ringe føden med en gang, for den lille skal ikke ut enda...

Back
Topp