Annicken Forumet er livet 8 Feb 2011 #1 ja jeg bruker sånn flytende vaskemiddel nå, men tenkte jeg skulle prøve meg på pulver ;P hvor i alle dager får jeg tak i en sånn oppmålingssak til pulver vaskemiddel ;P
ja jeg bruker sånn flytende vaskemiddel nå, men tenkte jeg skulle prøve meg på pulver ;P hvor i alle dager får jeg tak i en sånn oppmålingssak til pulver vaskemiddel ;P
Bruker123kar Forumet er livet 8 Feb 2011 #2 tror det pleier å ligge noen sånne skjeer i hylla på Obs! når vi handler der?[:)]
O OhBaby! Venter på en lillebror/søster <3 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 8 Feb 2011 #3 jeg har tatt vare på de rosa fra vanishboksene. :)
MSE88 Forumet er livet 8 Feb 2011 #5 eg bruker de "gammeldagse" oppmålinge på kjøkkenet. Vet ikkje hva eg skal kalle de:p de med mange små og store skeier
eg bruker de "gammeldagse" oppmålinge på kjøkkenet. Vet ikkje hva eg skal kalle de:p de med mange små og store skeier
MSE88 Forumet er livet 8 Feb 2011 #7 eg har de i plast:p alt fra kryddermål til dl tror eg det står på de:p Brukte de alltid på skole kjøkkenet
eg har de i plast:p alt fra kryddermål til dl tror eg det står på de:p Brukte de alltid på skole kjøkkenet
Annicken Forumet er livet 8 Feb 2011 #8 ORIGINAL: snuppis! Jeg har vaskepulveret i skuffen [:)] ja d jeg tenker ha jeg og, men vil gjerne ha noe å måle med så jeg får ca rett mengde i skuffen ;P
ORIGINAL: snuppis! Jeg har vaskepulveret i skuffen [:)] ja d jeg tenker ha jeg og, men vil gjerne ha noe å måle med så jeg får ca rett mengde i skuffen ;P
Kattekvinnen Forumet er livet Augustlykke 2015 8 Feb 2011 #10 Bruk ei kaffeskje, da får du riktig mengde pulver [;)]
Miss Hormontroll Gift med forumet 8 Feb 2011 #12 jeg sendte mail til omo, og fikk etter to dager tilsendt to måleskjeer[:D]
*yummymummy* Gift med forumet 8 Feb 2011 #13 i omo'en er det med måleskje mener jeg...eller kanskje det bare er meg som tror det... [8D] aner ikke...
i omo'en er det med måleskje mener jeg...eller kanskje det bare er meg som tror det... [8D] aner ikke...
M MiniSatan Forumet er livet 8 Feb 2011 #14 Er lett å ringe dem også, hyggelige damer som jobber der [:)]
Babyfacepsycho Glad i forumet 8 Feb 2011 #15 Jeg bruker sånn rød mel skope som man får for og være med på tupperware demo. (eller er den blå kanskje? Men uansett sånn mel skope.) [:)]
Jeg bruker sånn rød mel skope som man får for og være med på tupperware demo. (eller er den blå kanskje? Men uansett sånn mel skope.) [:)]
*blomsterpia* Forumet er livet Juli13-jentene 8 Feb 2011 #16 Jeg bruker bare en spiseskje - syntes vi brukte så mye vaskemiddel så nå bruker jeg en enkelt spiseskje i maskinen og klærne er like rene som med "ett lass" av vaskemiddel.
Jeg bruker bare en spiseskje - syntes vi brukte så mye vaskemiddel så nå bruker jeg en enkelt spiseskje i maskinen og klærne er like rene som med "ett lass" av vaskemiddel.
Annicken Forumet er livet 8 Feb 2011 #17 ORIGINAL: Kattekvinnen Bruk ei kaffeskje, da får du riktig mengde pulver [;)] å men d har jeg jo en ekstra av =) genialt. toppa eller strøken skje ;P?
ORIGINAL: Kattekvinnen Bruk ei kaffeskje, da får du riktig mengde pulver [;)] å men d har jeg jo en ekstra av =) genialt. toppa eller strøken skje ;P?
Dollface Forumet er livet VIP 8 Feb 2011 #18 ORIGINAL: ohBaby! jeg har tatt vare på de rosa fra vanishboksene. :)