Opplyser du H.S om bivirkninger?

augusten

Flørter med forumet
Hvorfor tror du H.S ikke opplyser om at det er ganske vanlig å reagere mer eller mindre kraftig på vaksiner? Vet de ikke bedre eller er det for å sikre seg at man går til legen ved høy feber? Man kan jo begynne å lure.....

Vi får jo beskjed om at de ønsker tilb.m om reaksjoner på vaksinene. Pia har reagert HVER gang med feber og utilpass, og jeg har gitt beskjed ved neste kontroll. (De skal sende rapport om dette til helsetilsynet) Gir du beskjed?

Vi fikk beskjed om at feber over 40 ikke er normalt..... Men utifra de forskjellige innleggene her er det mange som har opplevd det?

nå har ikke Live reagert da. Men vi har alltid blitt spurt på neste kontroll om ho fikk noen reaksjoner.

Har dere? Her reagerer de med vantro når jeg sier hun har så mye feber... Da må det være noe annet? Det kan jo selvsagt være, men det er jo måte på tilfeldigheter? [;)] Vet at det er mange i barselgruppa også som har opplevd det samme, og de har gitt beskjed. så jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å tro?

HS, pleier å spørre om hvilke reaksjoner han hadde hver gang han hadde tatt vaksine[;)]
men har aldri reagert.. ikke enda hvertfall![:)]

Har alltid fått beskjed om hva slags bivrikninger som er vanlig - og jeg har gitt beskjed ved neste kontroll hva slags bivirkninger hun har hatt uansett om de er "vanlige" eller ei.

Back
Topp