Opplever noen det samme som meg?

Hope

Hope
Hei hopp:-) Nå er jeg 5+5 uker på vei, og vi har ant det selv i 5 dager:-) Når alt er synket inn gleder vi oss veldig over tiden vi har i møte! Men fra glede til alvor fikk jeg mørkt/brunt farget blod på toalettpapiret i ettermiddag, etter en del murring i magen. Hva kan man tenke om det?... Det har bare kommet 1 gang, men jeg blir jo allerede bekymret. Noen andre som har opplevd det samme?

Jeg er i akkurat samme båten.. Må bare vente og se hva som skjer.. Grusom tid!!!

Huff, ja det er det virkelig. Har aldri vært gravid før, så aner jo ikke hva som er normalt og ikke. Pratet med legen, hun ville vente til over helga for å se hva som skjer, utover det fikk jeg ikke mer svar fra henne, dårlig... Kjæresten min derimot ringte til Volvat i Oslo fra jobb og fikk et mye mer utfyldt svar (aner ikke hva jeg skulle gjort uten han). Så lenge det ikke var ferskt blod og at det ikke kom mye kunne jeg ta det med ro enda som det var. I værste tilfelle kunne vi komme opp dit for en tidlig ultralyd hvis det fortsetter lengre.

Så ja - nå må man bare vente! Rart hvordan man bekymrer seg og er redd allerede! :-)

Sniker litt;)
Jeg blødde mye fra uke 5 til 12, måtte bruk bind til tider. Det er veldig vanlig og veldig ofte er det ingenting å bekymre seg over, spesielt hvis det ikke er i kombinasjon med smerter i mage og\eller rygg. Lykke til:D

Jeg hadde friskt blod både 29.mars og 01.april, men har fortsatt ømme bryster og er småuggen. Har bestilt time hos gynekolog for å få en ul og skal dit på tirsdag. Bare for å være på den sikre siden og berolige meg selv og mannen. Siden jeg hadde SA i desember er jeg litt paranoid, føler jeg.

Det har ikke vært mer i løpet av kvelden, så jeg satser på det bare var litt "gammelt" blod som blandet seg med urin. Ekkelt når man ikke aner noen ting. Så nå får vi bare krysse fingrene alle sammen:-)
Vi gleder oss så mye allerede:-)

Back
Topp