Opplevde noe veldig spesielt..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Lå på sofaen tidligere ikveld og slappet av med noen venninner når jeg plutselig kjente et tydelig "dunk" innenfra. Jeg hylte til for jeg stokk sånn, så venninnene mine ble jo helt forundret. Rett etterpå kjente jeg to små "dult" til. Jeg turte ikke si hva det var jeg hylte for, for det går da virkelig ikke an å kjenne det nå?? Ble helt flau å sa at det bare var bekkenet som låste seg.. Er liksom ikke så lenge siden sist så jeg syntes bare det var helt likt, men prøver å tenke om det kan ha vært en stor luftboble eller noe. Har opplevd fantomspark ved flere anledninger utenom graviditet, og det var noe helt annet enn det. Nei det var bare så rart så jeg må høre med dere andre, om dere har opplevd lignende? Leste inne på november at noen trodde de kjente liv og var 10/11 uker, ved menstermin er jeg jo 10uker nå men på ul så jeg jo at baby hadde stor plass rundt seg må være fysisk umulig..

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Lå på sofaen tidligere ikveld og slappet av med noen venninner når jeg plutselig kjente et tydelig "dunk" innenfra. Jeg hylte til for jeg stokk sånn, så venninnene mine ble jo helt forundret. Rett etterpå kjente jeg to små "dult" til. Jeg turte ikke si hva det var jeg hylte for, for det går da virkelig ikke an å kjenne det nå?? Ble helt flau å sa at det bare var bekkenet som låste seg.. Er liksom ikke så lenge siden sist så jeg syntes bare det var helt likt, men prøver å tenke om det kan ha vært en stor luftboble eller noe. Har opplevd fantomspark ved flere anledninger utenom graviditet, og det var noe helt annet enn det. Nei det var bare så rart så jeg må høre med dere andre, om dere har opplevd lignende? Leste inne på november at noen trodde de kjente liv og var 10/11 uker, ved menstermin er jeg jo 10uker nå men på ul så jeg jo at baby hadde stor plass rundt seg må være fysisk umulig..

Husk at den veier bare noen gram. Skal mye til for å kjenne det. Men morro likevel :)

Kjente også noe slikt å går da jeg hadde tatt kveld. Men tror nok bare det er luft eller fantom spark.

Husk at den veier bare noen gram. Skal mye til for å kjenne det. Men morro likevel :)
Ja, det er sant det du sier! skal jo ikke være mulig.. Må vel ha vært en luftboble eller noe sånt., :)

Jeg opplevde d samme i går kveld da jeg lå på sofaen..Kan jo ikke være spiren så tidlig selv om jeg ikke er første gangs..Vet jeg kjente tidlig sist svangerskap, men ikke såååå tidlig..Tror d var v 13uker jeg kjente sist

Jeg kjenner også bobler av og til, men det er ganske høyt i magen, så skyldes nok heller "gravidproblemer" med magen enn "gravidmagen". Gleder meg til det er på ordentlig

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Ja, det er sant det du sier! skal jo ikke være mulig.. Må vel ha vært en luftboble eller noe sånt., :)

Men det er jo morro likevel for man pleier da ikke ha slik luft i magen til vanlig. Hvertfall ikke jeg som i utgangspunktet har ultrasensitiv mage -.-

Men nå er det ikke mange ukene før vi begynner å merke det :D:D:D:D:D

Ej he kjent nokre slike. Heilt nederst i magen. . Men e berre 7+3 so rekna me d va luft sjøl om d virka mest som spark

mor til to gull, 05 og 12

Her kjenner eg og små luftspark..men har en del oppblåst mage. Sist starta sparka som små bobler i magen..fra uke 14.. før dei blei met spark etter uke 18

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp