opplevde no fælt idag

smyga

Gift med forumet
var ute og sko shoppe julegaver.traff ei jeg kjenner og ble stående å snakke litt..så ser jeg det strømmer folk til på andre siden av gaten..og jeg ble jo seff nyskjerrig på dette,og skulle den veien hjem.så da jeg kom bort,så lå det en mann..helt livløs på bakken,de holdt på med hjertemassasje og munn til munn...jeg ble helt kald....fikk ikke sett ansiktet med en gang..og det liknet veldig på svigerfar,men det var d ikke.men gosj og skummelt..ambulansen kom ikke før 10min etterpå[&:]da hadde han heldigvis begynt å puste selv..men fy..det er så vondt å tenke på..han hadde truffet noen steiner med hode..så han sil blødde ut av et stort sår..
det skjedde visst bare plutselig...off,får så frysninger..håper alt går bra med han.tenker på hen hele tia..så fælt[:(]

huff.... forferdelige greier....
tanten min falt plutselig om midt på gaten for to år siden - en ukjent blodpropp i hjernen hadde sprukket, og ut ifra sårene i ansiktet hennes hadde hun ikke tatt seg imot engang- falt i koma med en gang den sprakk... det må ha vært et grusomt syn for de som så det!! hun døde noen dager senere...[:(]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Uff, så grusomt[:o]

ORIGINAL: lonamor

Å huff.. så fæl opplevelse[&o] Håper det går bra med mannen[8|]

ORIGINAL: lonamor

Å huff.. så fæl opplevelse[&o] Håper det går bra med mannen[8|]

Å huff så ekkelt.....skjønner at dette var fælt å se [:o].

Husker så godt når jeg var 10-11 år og dro på Liseberg tur i en buss smekkfull av barn. Så kjørte vi forbi en bilulykke som akkurat hadde skjedd, ambulansen var ikke kommet enda. Husker vi kjørte sakte forbi, og vi var jo nyskjerrige å tittet ut av vinduene. Husker sååå godt armen til sjåføren som "dingla" fram og tilbake ut av vinduet, og dama som lå på asfalten. Fy...det synet har brent seg fast i hjernen min. Viste seg senere at sjåføren var svogeren til naboen min....begge døde i kollisjonen.

ORIGINAL: Kavring1

ORIGINAL: Tulip

Å huff så ekkelt.....skjønner at dette var fælt å se [:o].

Husker så godt når jeg var 10-11 år og dro på Liseberg tur i en buss smekkfull av barn. Så kjørte vi forbi en bilulykke som akkurat hadde skjedd, ambulansen var ikke kommet enda. Husker vi kjørte sakte forbi, og vi var jo nyskjerrige å tittet ut av vinduene. Husker sååå godt armen til sjåføren som "dingla" fram og tilbake ut av vinduet, og dama som lå på asfalten. Fy...det synet har brent seg fast i hjernen min. Viste seg senere at sjåføren var svogeren til naboen min....begge døde i kollisjonen.

husker også en sånn episode...ferie tur, og vi passerte en grusom motorsykkel ulykke[:(]

Huff...det er grusomt å komme opp i noe sånt...[:(]

Back
Topp