Opplevde du trøtthet i starten?

Legger meg 19-20 hver kveld fremdeles jeg. Trøttheten har pleid å gradvis gå over uke 12-14

Ja, noe hinsides også
Det har kommet seg litt, og jeg er bare i uke 6, så da blir jo man bekymret igjen :/

Kjenner veldig på at jeg er veldig trøtt. Har fått tatt meg en powernap på sofaen på ettermiddagene, men er allikevel kjempetrøtt på kvelden:shy:

Jeg er dautrøtt! Vil bare sove hele tiden.

Var ekstermt trett i starten...da gjespet jeg hele dagen og kunne sovne stående nesten:hilarious::hilarious: bedre nå, selv om jeg sovner veldig raskt på kvelden og er fryktelig trett/uggen på morgenen

Var veldig trøtt fra starten av, men nå har det blitt litt bedre. Holder litt mer ut på kveldene.

Føler jeg bare har vært kronisk trøtt de siste 5 årene :dead:
Trodde kanskje ikke man kunne bli mer sliten, men jeg fortsetter å overraske meg selv :smiley-bounce015

Fra en skala fra 1-10 så var jeg på 10. Skikkelig trøtt, er 7+0 eller 6+6 I dag så det begynner å hjelpe nå. Ingen andre symptomer enn trøtt og vondt i magen daglig.

Jaa, jeg eeeeer så trøtt :dead: Hverdagen er en kamp for tiden. Måtte kaste inn deler av håndkleet og få gradert sykemelding denne uken pga trøtthet, så nå unngår jeg i alle fall å jobbe til kl 22.30 på kveldene:rolleyes: legger meg rundt 21, stuptrett, våkner ganske tidlig om morgenen, stuptrett :facepalm:

Har vært ekstremt trøtt, i senga til kl 22.00 hver kveld nesten! Følt meg som en zombie på jobb, så gleder meg til jeg skal fortelle grunnen til de andre ansatte!

er trøtt enda, sånn ca 12 på skalaen :hilarious:

Er helt sykt trøtt hele dagen! Våkner flere ganger om natten og gjesper gjennom hele dagen..

Back
Topp