M
Moderator Linda
Guest
Eller hadde du "berre" vanlige symptom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det noe med vannansamlingene å gjøre? Jeg fikk ikke vondt i fingrene (bortsett fra karpal tunnel syndrom), men jeg fikk vondt i nakke og kjeve av alle ting da jeg fikk svangerskapsforgiftning. Det var hvertfall pågrunn av vannansamlingene i nakken og ansiktet.Klarte ikke åpne flasker på slutten. Hadde lite kraft i fingrene og slet led stivhet og smerter i de som ikke gikk i ledda - viste seg å være svangerskapsforgiftning.
Kun ca 3% av gravide får forgiftningen, og kun en liten prosentdel av de igjen fingersmerter.
Såeh, juhuuu som å vinne i Lotto det! ;-)
Hadde det noe med vannansamlingene å gjøre? Jeg fikk ikke vondt i fingrene (bortsett fra karpal tunnel syndrom), men jeg fikk vondt i nakke og kjeve av alle ting da jeg fikk svangerskapsforgiftning. Det var hvertfall pågrunn av vannansamlingene i nakken og ansiktet.
Ja, kroppen er rar. Ikke hørt om vondt i fingrene før faktiskJeg hadde egentlig aldri særlig vannansamling i fingrene, kun beina og de var smertefri (så godt som i alle fall). Så jeg trodde først d var det tunnel syndromet, men ble raskt avvist av legene når de så blodtrykket mitt. Så i følge de var d SF sin feil...
Du nevner kjeven; merka du forverring når du spiste og brukte den?
Auch! Det hørtes virkelig ikke godt ut.,. :-( Snedig altså..,Ja, kroppen er rar. Ikke hørt om vondt i fingrene før faktisk![]()
Problemene i kjeven og nakken kom siste helga før ks, når jeg våknet måtte jeg vente en time før jeg i det heletatt kunne spise. Men jeg gikk opp 7 kg vann på 3 dager da, og mye hadde lagt seg i ansiktet.
Haha, neiAuch! Det hørtes virkelig ikke godt ut.,. :-( Snedig altså..,