Opplevde du barseltårer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Til dere som har født, har du vært igjennom en runde med barseltårer?

Jeg begynte å gråte da samboer og frøkna besøkte oss på sykehuset og skulle gå, men mulig jeg hadde gjort det uansett. For det var vondt å se de gå uten at jeg fikk bli med hjem :happy:

Jeg gråter litt lettere ja... spesielt om det er noe "galt" med jenta mi, eller at samboer er ekstra søt mot henne eller meg. :Heartred jeg tror selv jeg har kontroll, men har det ikke :hilarious:

Nei, jeg synes ikke jeg gråter/har grått uten grunn eller av andre ting enn til vanlig :) Litt mer, ja, men det er helt naturlig når man er så sliten og det er så mange inntrykk.

Her var det masse barseltårer første uken.
Om jeg så på henne og tenkte på hvor nydelig hun er, eller hvor glad jeg var i henne, eller samboer.
Eller hvor fælt det hadde vært å miste henne, eller andre ting som kunne gå galt.
Eller om naboen bråkte for mye.

Snart 3 dager etter fødsel og kjenner at de `presser` på:rolleyes::D

Andre dagen etter fødsel på sykehuset. Samboer hadde dratt hjem. Det var første natten alene med lillegutt på sykehuset. Da fikk jeg vanskelig for å puste og tårene tok ikke slutt. Heldigvis ble jeg godt tatt vare på av de på sykehuset. De kom med en kopp te til meg og passet lillegutt, slik at jeg fikk sove. Tårene har kommet veldig lett når jeg har kommet hjem også, men det er jo helt naturlig i denne barseltiden :)

Ja, men denne gangen følte jeg veldig på det siden det var 3 lange uker på nyfødtintensiven etterpå. Da rekker man å tenke veldig mye og tårene kom veldig lett. Det er forøvrig mye bedre nå :-)

Merker at jeg blir skikkelig mammabjørn og da kommer tårene lett... Men jeg vil helst ha de for meg selv da..

Grått et par ganger. Mest når jeg ikke får til ammingen. :(

Back
Topp