Oppland-> Termin juli 2012

Atims

Blir kjent med forumet
Er det fler her fra oppland som har termin i juli/august? Gjerne Valdres/Lillehamer/Gjøvik/Toten området :)
Kjekt å bli kjent med andre som kanskje ligger på sykehuset likt! :)

Nice:) Er du fra Lillehammer?
Jeg skal til Gjøvik..

Hei!
Jeg har termin 10. juli. Er fra Lillehammer og skal føde på Lillehammer! :)
Koselig om det er muligheter for å bli kjent med noen fra Lillehammer omegn som skal ha i juli! Kjenner ingen foreløpig så!

Ankila skrev:
Hei!
Jeg har termin 10. juli. Er fra Lillehammer og skal føde på Lillehammer! :)
Koselig om det er muligheter for å bli kjent med noen fra Lillehammer omegn som skal ha i juli! Kjenner ingen foreløpig så!

Lillehammer omegn.. hva er omegn der? :P gjelder det Valdres og feks?

Jeg bor også på Lillehammer. Ankila vi har jo termin ikke så lenge unna hverandre. Er det din første? Atims har hørt mye skryt om fødeavdelingen på Gjøvik.

frøspire skrev:
Jeg bor også på Lillehammer. Ankila vi har jo termin ikke så lenge unna hverandre. Er det din første? Atims har hørt mye skryt om fødeavdelingen på Gjøvik.

Ja, fødeavdelingen på Gjøvik er nok et bra sted, men jeg har hørt mye mer positivt om Lillehammer.. Jeg kan bestemme selv om jeg vil til G eller L, men det tar så lang tid å bytte.. Vi Valdresfolka hører mest til G, er ikke like langt dit =)

Frøspire: Kult! Kanskje vi er sykehuset likt da! Veit jo liksom ikke eksakt nå ungen vil se dagen lys! he he! Det er min første ja! :) Enn du?

Lillehammer og omegn kan godt være til Valdres og det! det er jo kjekt å bli kjent med folk som er i samme "situasjon" som en selv! :)

Ankila: det er min andre, fikk min først også på Lillehammer sykehus. Nei det er jo ikke så lett og forutse når disse små melder sin ankomst, håper jo at jeg slipper og gå veldig lenge på overtid.

Ankila skrev:
Lillehammer og omegn kan godt være til Valdres og det! det er jo kjekt å bli kjent med folk som er i samme "situasjon" som en selv! :)

Ja, ikke sant :)
Jeg er jo på Lillehammer 1 dag i uka, går skole på Vargstad..er jo ikke umulig å kunne møtes heller da:)

Skal til Gjøvik rundt 6 juli en gang :)

Atims skrev:

Ankila skrev:

Ja, ikke sant :)
Jeg er jo på Lillehammer 1 dag i uka, går skole på Vargstad..er jo ikke umulig å kunne møtes heller da:)

Det er absolutt mulig å få til det! :) Jeg jobber fra 7-15 hver dag. Så er ledig hver ettermiddag etter det! :)

Back
Topp