Opplæring på sykehuset

Litt godt å vite man må be om hjelp, jeg vill ikke ha hjelp, er førstegangs men veldig trygg på egene ferdigheter og det er jeg som skal lære opp en helt uerfaren pappa. Redd de skulle bry seg og hjelpe til uten at jeg ønsket det. Men satser på reise hjem etter de obligatoriske 6 timene :)
 
Litt godt å vite man må be om hjelp, jeg vill ikke ha hjelp, er førstegangs men veldig trygg på egene ferdigheter og det er jeg som skal lære opp en helt uerfaren pappa. Redd de skulle bry seg og hjelpe til uten at jeg ønsket det. Men satser på reise hjem etter de obligatoriske 6 timene :)
 
Dro alt for lite i snora. Fikk nesten ingen hjelp og når jeg dro i snora var de veldig raskt innom og mente jeg klarte ammingen godt. :/ de viste oss bleieskift kjemperaskt. Mannen har aldri skiftet bleier før. Ble vist bading også, men det måtte vi be om. Jeg sov 4 timer fra jeg våknet fredag (fødsel på formiddagen lørdag) og til vi reiste hjem mandag. Gråt for ingenting. Har måttet ringe helsestasjonen for alt føles det som. Gruer meg til mannen skal tilbake på jobb i neste uke :(

Som å lese min historie! Helsestasjonen har vært gull etter hjemkomst. Og familie som putta meg i senga og tvang meg til å sove etter 6 dager med bare minuttslange dupper med baby på brystet. Men det retter seg etter få uker
 
Som å lese min historie! Helsestasjonen har vært gull etter hjemkomst. Og familie som putta meg i senga og tvang meg til å sove etter 6 dager med bare minuttslange dupper med baby på brystet. Men det retter seg etter få uker
Ja, helsestasjonen har hjulpet oss masse nå i ettertid. Mini er 3 uker, og nå går alt på skinner. Men den første uka hjemme var ille, ingen hadde forberedt oss på hva som var i vente. Heldigvis bedret ting seg og man blir jo utrolig fort kjent med babyen sin. :) men den første uka hadde jeg aldri sett for meg at ting skulle gå som det går nå.
 
Back
Topp