Opplåst?

Maggie1

Flørter med forumet
Føler alle seg konstant oppblåst? =) Jeg føler meg ikke alltid opplåst nemlig, det er mest på kveldene...

Er også mest oppblåst på kvelden... Gleder meg til magen begynne å komme for fullt :)

Jeg føler meg oppblåst hele tiden! Skikkelig irriterende. Men har god matlyst, og lite energi til å trene, så det er jo en dårlig kombinasjon..

har selv følt meg mye oppblåst. er i tillegg mye plaget md hard mage. flere som er dt?

har selv følt meg mye oppblåst. er i tillegg mye plaget md hard mage. flere som er dt?

Jepp, er visst helt vanlig. I følge baby-appen min så tar maten dobbelt så lang tid gjennom fordøyelsessystemet akkurat nå. :)

Jeg har masse luft, hard mage, elendig energi. men i morgen SKAL jeg på trening i håp om at det vil sette gang på magen OG gi meg mer energi :)

Huff høres ikke behagelig ut nei! Håper det bedrer seg for dere:) Heldigvis sluppet unna hard mage og luft, oppblåsthet. Men jeg spiser veldig sunt,masse frukt og grønt og bare vann. Vet ikke om jeg er heldig, eller Pga kostholdet.

Har vært masse Oppblåst her og. Men nå begynner det å gi seg litt :) deilig! :)

Så det er litt forskjellig, som med alt annet. Godt å høre. Jeg tror trening og sunt kosthold er stikkordene. ;)

Enig i det med at trening og et sunt kosthold er supert for fordøyelsen! Har mer luft i magen og er oppblåst om kvelden.
Er 6+5 i dag :) Også er jeg veeeldig sulten, så jeg er glad jeg liker å trene ;) Men blir ikke så intensivt trent akkurat, men det viktigste er jo å holde det gående, hjelper meg mot uvellheten også med en gang jeg foreks går meg en tur ute.

Føler meg ikke oppblåst men stappet! Klarer ikke å gå skikkelig på do, så da blir det vell sånn.. Er vell en uke siden sist mot en eller flere ganger om dagen til vanlig..

Hei, er ik så oppblåst denne gangen, men kjenner d litt som luft på kvelden ;)

Magen min står som en ballong på kvelden, og det er ubehagelig å ligge på magen. Som mageligger er det veldig frustrerende!

Føler meg mest oppblåst på kveldene jeg :p

Magen er ihvertfall stor på kvelden, om morgenen er den helt grei så begynner den å vokse utover dagen og ettervert som jeg spiser. Har ikke fått hard mage heldigvis..

Ballong om morningen og sprikk klar ballong på ettermiddagen :p

På dagtid merker jeg ikke så mye til det, men cirka etter middagstider begynner den å ese ut.. Hehe, så ja, er oppblåst på kvelden men ikke på dagen :)

På dagtid merker jeg ikke så mye til det, men cirka etter middagstider begynner den å ese ut.. Hehe, så ja, er oppblåst på kvelden men ikke på dagen :)

Akkurat sånn er jeg å
Ligger å ruller på sofaen nå å tør ikke dra ut blant folk :P

Back
Topp