Klesklypa
Gift med forumet
stakkar! når eg henta jenta mi i barnehagen idag var ho heilt oppklort i ansiktet.. fleire lange klor heilt fra auget til haka..
barnehagetanta var kjempe lei seg og sa at de hadde ei anna jente der som hadde klort ho tre forskjellige ganger.. de sleit vist litt med ho jenta.. ho hadde vert minst i barnehagen et år og no reagerte ho veldig på at det kom så mange som var mindre enn ho, så ho klorte de andre..
men tre ganger på forskjellige steder i ansiktet.. det såg så vondt ut!!!
stakkars jenta mi...
eg spilte hielt rolig til ho "tanta" og var son kul mor som sa "off da.. men det gikk heldigvis bra! son er jo den virkelige verden.. det er jo ikkje dokkes feil!"
men inni meg skreik eg "JENTA MI!!!!!! DRITT BARNEHAGE!! DRITT JENUNGE!!!" hehe :)
barnehagetanta var kjempe lei seg og sa at de hadde ei anna jente der som hadde klort ho tre forskjellige ganger.. de sleit vist litt med ho jenta.. ho hadde vert minst i barnehagen et år og no reagerte ho veldig på at det kom så mange som var mindre enn ho, så ho klorte de andre..
men tre ganger på forskjellige steder i ansiktet.. det såg så vondt ut!!!
stakkars jenta mi...
eg spilte hielt rolig til ho "tanta" og var son kul mor som sa "off da.. men det gikk heldigvis bra! son er jo den virkelige verden.. det er jo ikkje dokkes feil!"
men inni meg skreik eg "JENTA MI!!!!!! DRITT BARNEHAGE!! DRITT JENUNGE!!!" hehe :)
De burde ha et lite øye med henne, ihvertfall, selv om de ikke kan ha fokus på det 24/7. Håper snuppeluppen din slipper å oppleve det igjen. Hjertet mitt hadde blødd litt også.