Oppkast

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hei

Har vært kvalm i seks-sju uker nå, men det har vanligvis gitt seg rundt lunsjtider og jeg har ikke kastet opp. De siste dagene har kvalmen enten ikke vært til stede i det hele tatt, eller vart hele dagen. Og både i natt og nå i kveld har jeg kastet opp. Andre som har begynt å kaste opp etter så lang tid? Noe jeg kan gjøre?

Hilsen grønn maur

Er fortsatt kvalm jeg og har kastet opp innimellom ikke vær dag det gir seg nok snart skal du se.Legene sier at er man kvalm uvel og kaster opp er alt bra med den lille

heihei.. Joda kjenner hva du snakker om, men har itje kasta opp enda..

I dag tror jeg må ha vært den værste dagen i hele svangerskapet.. (jaja tre mnd da.. hihi)
Sto opp og var likblek i ansikte.. lenge.. og hvert et skritt jeg tok, så ville jeg bare segne om.. men det gikk bra.. Og da jeg endelig klarte å kave meg på jobb, så skulle jeg spise litt før jeg begynte å fungere, å da hadde jeg oppi fire brekninger av en skje havregryn.. Det har itje skjedd i i det hele tatt før... Men det er som de sier.. Livmora strekker seg i rekordfart nå, tror det må være derfår.. Vi får krysse fingra for at det snart går over!!!!!! lykke til.. klem!!

Har ingen gode tips, kunne trengt noen selv, kaster opp så og si hver dag og ofte flere ganger, har holdt på sånn noen uker og er konstant kvalm[&:] gått ned 2,5kg jeg, orker ikke mat[:'(]

Back
Topp