Oppkast

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
6+0 i dag og kastet opp for første gang :meh:

Dette kan bli en spennende høst :yuck:

Flere som har kastet opp?

6+0 i dag og kastet opp for første gang :meh:

Dette kan bli en spennende høst :yuck:

Flere som har kastet opp?
har ikke kasta opp enda, men var nært da jeg var på butikken i går... håper jeg slipper! hater å kaste opp!

Har følt meg ganske uggen, men ikke kastet opp. Det kom for fullt i uke 7 sist, så spennende å se når det skjer denne gang..
Føler at alle symptomene er tidligere og sterkere nå...

Ikke enda.. venter spent på hvordan det blir på søndag når jeg er 6+0. Det var da det slo inn for fult forrige gang og varte til lille var ute av magen :wideyed:

Ikke enda, men vært ganske nærme et par ganger, kom for fullt i uke 6 sist, blir spennende å se hvordan det går denne gangen :yuck:

Ikke enda! Men føler jeg blir kvalmere og kvalmere for hver dag nå :( Syns å huske at det ble ekstremt fra uke 6 sist, gikk til akupunktur 3 ganger i uken for å klare å komme meg på jobb :wacky:

Jepp, i går (6+1) kom all frukosten i retur. Var sjukt kvalm og livredd for å kaste opp på kjøkkenet eg jobbar på, i går :grumpy:

Slapp unna oppkast forrige graviditet og håper jeg gjør det samme nå har bare vært litt uggen på kveldene... *krysser fingrene*

Katet opp for 3 morgen på rad i dag (er 4+5) Men er enda bare kosekvalm i forhold til hvordan det kan bli og har vært før :P
er på jobb og dagene har gått greit.

Kvalmen er kommet og jeg ligger Til sengs,gruer meg så hvis dette blir verre ! Noe jeg vet d blir

Glad det er høst jeg, og at jeg ikke ligger i senga å er kvalm midt på sommeren ;)

Ikke noe oppkast enda, men er super kvalm i flere timer om dagen :meh:
Åpna kjøleskapet på jobben i dag, og da stod det noe som luktet veldig inni der, da var det like før jeg måtte løpe :hilarious:

Heldigvis ikke kastet opp, enda. Men har begynt å bli uggen - spesielt etter jobb og utover kvelden. Heller det enn på morgenen.:) Jobber med mat, og i går ble det kokt store mengder røkt torsk på jobb. Blir nesten kvalm av den lukta til vanlig, men det gikk overraskende bra.:woot:

Kvalmen kom tidlig. Har hypermesis så har kasta opp en stund nå (er 6+6 nå). Hater det og er helt slått ut. Men får bare tenke positivt og er bare midlertidig før man får premien ❤️

:Heartred
Kvalmen kom tidlig. Har hypermesis så har kasta opp en stund nå (er 6+6 nå). Hater det og er helt slått ut. Men får bare tenke positivt og er bare midlertidig før man får premien ❤️

Hadde det sist gang selv, spent om det kommer på søndag når jeg er 6+0. ..

Klem til deg!!! Hold ut... og hvil deg masse. Kvalmen og alt blir bare værre når hodet og kroppen er sliten :Heartbigred
Og ikke nøl med å dra til sykehuset for evt væskeoverføring i tilfelle du blir dehydrert.

Hver dag i en uke :depressed: nå kaster jeg opp 4-5 ganger om dagen, mens sist var det 15-20 ganger dagen på samme tidspunkt..

:Heartred

Hadde det sist gang selv, spent om det kommer på søndag når jeg er 6+0. ..

Klem til deg!!! Hold ut... og hvil deg masse. Kvalmen og alt blir bare værre når hodet og kroppen er sliten :Heartbigred
Og ikke nøl med å dra til sykehuset for evt væskeoverføring i tilfelle du blir dehydrert.

Takk ❤️ Håper du slipper unna denne gangen ❤️ Vanskelig å hvile seg når man er hjemme med to små som herjer rundt. Men man får til det meste når man absolutt må :)

Hver dag i en uke :depressed: nå kaster jeg opp 4-5 ganger om dagen, mens sist var det 15-20 ganger dagen på samme tidspunkt..

Uff stor klem til deg ❤️ Hadde det så ille sist. Det er helt grusomt når det står på. Håper det blir bedre for deg snart ❤️

Kvalme og brekningar her!! :sour: Men ikkje oppkast enno. Særleg ille i dag når eg er på jobbseminar med intenst program. 5+5 i dag, så ting bygger seg vel opp framover. Men det er beroligande med kvalmen og prøver å tenka positivt på det, er så takknemleg for å endeleg vera gravid med nr. 2 etter over to års prøving og til slutt IVF... Men her gjeld det å lytta til kroppens signal og ta det kuli!! ❤️

Back
Topp