Oppkast!

Margis86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
På en igjen da i uke 12 med ny runde med kvalme dagen lang, og noen dager mengder med oppkast og stuptrøtt. Ikke vært sykemeldt enda, og håper jeg slipper. Men hjemme i dag iallfall. Kroppen sier iallfall i fra.

Hvordan er formen din i dag? Og hvordan har graviditeten vært så langt?

Har du og vært plaga hele veien? :(
Her har jeg vært kvalm, svimmel og trøtt i 5 uker nå og er 50% sykmeldt siden litt før påske. Kaster heldigvis ikke opp, håper jeg slipper det.
Kvalmen er mye bedre nå enn for 2 uker siden men jeg orker ingenting og må spise hele tiden for å holde tilbake kvalmen :(

På en igjen da i uke 12 med ny runde med kvalme dagen lang, og noen dager mengder med oppkast og stuptrøtt. Ikke vært sykemeldt enda, og håper jeg slipper. Men hjemme i dag iallfall. Kroppen sier iallfall i fra.

Hvordan er formen din i dag? Og hvordan har graviditeten vært så langt?
Kvalm og null energi... 100% sykemeldt.. Og det blir jeg visst ut svangerskapet også :(

Hadde ett par uker her hvor energien steg og kvalmen holdt deg borte, men i helgen kom det tilbake igjen... Har spydd som en gris i dag igjen!
Er 50% sm i en mnd fremover, har vært det i en mnd allerede. Men godt at jeg kan føle på formen på den måten, for jeg vil gjerne være på jobben også :-)

Jeg var fin noen dager i forrige uke, etter full jobbeuke og helg så er den igjen tilbake..... Var redd for det, var sykemeldt før påske og nå tilbake 100%. Skal på kurs (og hotell) resten av uken så håper det ikke blir for ille...

Kvalm nesten hele tiden, men har ikke kastet opp på flere uker. Heldigvis! Må spise hele tiden for å ikke bli mer kvalm, så begynner å bli ganske lei av all mat :( skal begynne på jobb igjen imorgen etter nesten 6 uker sykemelding, det kan bli spennende. Heldigvis fortsatt 50% sykemeldt, så blir ikke så lange dager.

Den første uka etter positiv test var veldig fin. Så kom kvalmen.. Og den er her fremdeles. Har heldigvis bare kastet opp 1 gang, men jeg går nesten hele dagen og kjenner kvalmen oppi halsen og er veldig nær å kaste opp :(
Gleder meg sånn til det (forhåpentligvis) går over! :)

Jeg er i uke 11+5. Er 50% sykemeldt 3 uker frem. Sliter med migrene, og den blir ekstra ille når jeg stresser. Har en jobb med mye tidsfrister osv. Gøy jobb, men ikke når man er gravid.
Høres ut som om du trenger en sykemelding. Det er ingen som takker deg for at du presser deg. Lytt til kroppen din. Den prøver å fortelle deg noe. God bedring :)

Har du og vært plaga hele veien? :(
Her har jeg vært kvalm, svimmel og trøtt i 5 uker nå og er 50% sykmeldt siden litt før påske. Kaster heldigvis ikke opp, håper jeg slipper det.
Kvalmen er mye bedre nå enn for 2 uker siden men jeg orker ingenting og må spise hele tiden for å holde tilbake kvalmen :(

Nei jeg var fryktelig dårlig fra ca uke 2 til midten av uke 9. Så veldig bra og mye energi frem til midten av uke 11. Da kom det tilbake igjen.

Ble sykt kvalm for litt over en uke siden.. Nå kaster jeg opp hver dag :( Uke 11+3, så ser for meg at dette blir et langt og tungt svangerskap...

Jeg har vært sengeliggende med ekstrem kvalme i 5 uker nå, kaster opp flere ganger om dagen. Kjempe lei! Er 10 uker imorgen så håper det gir seg snart..

Nei jeg var fryktelig dårlig fra ca uke 2 til midten av uke 9. Så veldig bra og mye energi frem til midten av uke 11. Da kom det tilbake igjen.
Ble sykt kvalm for litt over en uke siden.. Nå kaster jeg opp hver dag :( Uke 11+3, så ser for meg at dette blir et langt og tungt svangerskap...
Åh jeg blir så irritert på at vi ska behøve å være så dårlig!!!!!! I mitt forrige svangerskap var jeg i toppform fra start til slutt, hvorfor kan ikke vi alle få ha det så?
Jag hater å ikke ha ork til noe :(
Jeg elsker min jobb og har alltid jobbet 110% men nå orker jeg nesten ikke 50% en gang... Vil bare hvile og helst sove... :(
Blir til og med trøtt av å ha hånd om 3-åringen hjemme! :'( det vil jeg jo ikke! Jeg elsker jo han mer enn livet selv! Huff og huff... Det er urettferdig å bli "straffet" for å vilja bringe ett nytt liv til verden...

Dagens utblåsning :( jeg håper virkelig vi blir i bedre form snart! :)

Runder straks 15 fulle veker, er kvalm dagen lang og har vore det sidan veke 7 ca. 100% sjukemeldt. Kaster ikkje opp lenger, men kjenner at hvis eg anstrenger meg så skal det ikkje mykje til før det skjer :( sist varte det til fødsel, håper det letter tidligere denne gangen.

Åh jeg blir så irritert på at vi ska behøve å være så dårlig!!!!!! I mitt forrige svangerskap var jeg i toppform fra start til slutt, hvorfor kan ikke vi alle få ha det så?
Jag hater å ikke ha ork til noe :(
Jeg elsker min jobb og har alltid jobbet 110% men nå orker jeg nesten ikke 50% en gang... Vil bare hvile og helst sove... :(
Blir til og med trøtt av å ha hånd om 3-åringen hjemme! :'( det vil jeg jo ikke! Jeg elsker jo han mer enn livet selv! Huff og huff... Det er urettferdig å bli "straffet" for å vilja bringe ett nytt liv til verden...

Dagens utblåsning :( jeg håper virkelig vi blir i bedre form snart! :)
Kjedelig når man ikke strekker til. Heldigvis er det kun en kort periode av livet, og en fattig trøst er jo at det blir bedre:) Men akkurat nå føles alt forferdelig! :(

Jeg har vært kvalm og utrolig trøtt i åtte uker, er nå i uke 14. Har presset meg i ukevis fordi det snart skal gå over.
Var hos legen i går og hun mente jeg måtte ta det roligere, så ble 50 % sykemeldt i en måned.
Kjente det var nedtur. Men hun mente at stress og at jeg var sliten trigget kvalmen og at jeg måtte ta vare på meg selv.
Etter timen hos legen skulle jeg ta blodprøver og endte da opp med å spy i vasken på labben. Så er vel en grunn til den sykemeldingen.

Håper det snart går over for alle. :)

Jeg har vært kvalm og utrolig trøtt i åtte uker, er nå i uke 14. Har presset meg i ukevis fordi det snart skal gå over.
Var hos legen i går og hun mente jeg måtte ta det roligere, så ble 50 % sykemeldt i en måned.
Kjente det var nedtur. Men hun mente at stress og at jeg var sliten trigget kvalmen og at jeg måtte ta vare på meg selv.
Etter timen hos legen skulle jeg ta blodprøver og endte da opp med å spy i vasken på labben. Så er vel en grunn til den sykemeldingen.

Håper det snart går over for alle. :)

Huff! God bedring til deg! Jeg skal til legen i dag og få sykemelding for jeg orker ikke noe, og kaster opp flere ganger daglig, og svimmel til tider.

Back
Topp