Oppkast

DoNo

Gift med forumet
Prinsessa mi kaster opp igjen maten noen ganger når jeg gir henne pupp, noen med samme problem?
Noen som har noen forslag?

Kaster opp eller gulper opp?

Her kommer det til tider noen syyyyke sprut gulper. Ser ut som ALT kommer opp. Er ikke så mye å gjøre med det tror jeg... Så lenge bleiene er våte og de legger på seg så er det bare sånn det er [:)]

ORIGINAL: LadyZ

Kaster opp eller gulper opp?

Her kommer det til tider noen syyyyke sprut gulper. Ser ut som ALT kommer opp. Er ikke så mye å gjøre med det tror jeg... Så lenge bleiene er våte og de legger på seg så er det bare sånn det er [:)]

Sprut gulping? Det har jeg ikke tenkt på! Det kommer bare en gang, men både jeg og henne må skifte! Og da er det jo en del. Derfor kaller jeg vel det oppkast![:)]

ORIGINAL: Charlottis

Det skjer med snuppa mi og!
Snakket med helsesøster, og hun mente at så lenge det var våte bleier og hun la fint på seg var det ikke noe å bekymre seg før.
Fikk tips om å prøve å ikke la henne bli for sulten, og hvis hun ble veldig "glupsk" under måltidet, så ta henne litt fra.

Det skal jeg prøve! Tusen takk!
Hun er veldig dårlig til å rape etter måltidet også.......

ORIGINAL: DoNo

Snakket med helsesøster, og hun mente at så lenge det var våte bleier og hun la fint på seg var det ikke noe å bekymre seg før.
Fikk tips om å prøve å ikke la henne bli for sulten, og hvis hun ble veldig "glupsk" under måltidet, så ta henne litt fra.

Her kommer det ofte sammen med en voldsom rap!

kjenner til d, noen ganger bare plasker d! men merker d kan være mer av spesielt hvis jeg har veldig full pupp, da kommer melka ille fort. og han svelger som bare d stakkar! jeg tar i fra han gjerne to og tre ganger unner måltide å prøver å rape. bruker litt tid og prøver å roe ned spisinga!

ORIGINAL: manfred

kjenner til d, noen ganger bare plasker d! men merker d kan være mer av spesielt hvis jeg har veldig full pupp, da kommer melka ille fort. og han svelger som bare d stakkar! jeg tar i fra han gjerne to og tre ganger unner måltide å prøver å rape. bruker litt tid og prøver å roe ned spisinga!

Det må også prøves, tusen takk for tips[:D]!

Storebroren hadde ofte slike diiiigre sprutgulper, men hjalp hvis jeg tok han fra puppen og fikk han til å rape en gang midt i måltidet. Er nok ofte at det samler seg en diger luftboble "under" melka på en måte. Så når rapen kommer, kommer også all melka opp.... Utrolig hvor mye som kan komme opp! Ble helt forbauset husker jeg! [:D]

ORIGINAL: mettemor!

Storebroren hadde ofte slike diiiigre sprutgulper, men hjalp hvis jeg tok han fra puppen og fikk han til å rape en gang midt i måltidet. Er nok ofte at det samler seg en diger luftboble "under" melka på en måte. Så når rapen kommer, kommer også all melka opp.... Utrolig hvor mye som kan komme opp! Ble helt forbauset husker jeg! [:D]

Jeg må prøve å få henne til å rape mer! Kanskje jobbe litt for det litt lenger!
Har ikke fått det til i dag heller, men heldigvis ingen oppkast i dag!

ORIGINAL: mettemor!

Jeg må prøve å få henne til å rape mer! Kanskje jobbe litt for det litt lenger!
Har ikke fått det til i dag heller, men heldigvis ingen oppkast i dag!

Om du ikke har prøvd kan det være et tips å gå i trappa eller med dype knebøy mens babyen holdes over skuldra/ på brystet. Det funker her om hun ikke vil rape [;)]

Back
Topp