Oppkast uten kvalme

Ønskerbarn24

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
September To Remember 2022
Novemberlykke2024❤️
Flere som opplever dette ? Eg hadde det slik forrige svangerskap også. Kvalmen ga seg i uke 14/15 ish, men kasta opp ca 1 gang kvar 14 dag hele svangerskapet uten å være kvalm. Det som ofte trigga var mye slim(hadde høy slimproduksjon sist gang), hoste eller når eg drakk litt for mye vann på tom mage.

Nå skjer det søren meg igjen :hilarious: Kvalmen ga seg i går, håper sånn at den har gitt seg helt nå er 12+2. Men kasta opp i dag !! Ahh var vann og litt yoghurt på tom mage etterfullt av 1 host som trigga brekninga.

Er det mulig.

Ja, har opplevd i forrige svangerskap. Var blant annet en morgen der jeg rakk å prosjekttilspy utover store deler av gangen og badet før jeg kom frem til toalettet… Kom helt ut av det blå! :hilarious:

Ja, har opplevd i forrige svangerskap. Var blant annet en morgen der jeg rakk å prosjekttilspy utover store deler av gangen og badet før jeg kom frem til toalettet… Kom helt ut av det blå! :hilarious:

Godt å høre at flere har opplevd det, er så rart :hilarious:

Hver morgen forrige svangerskap! Var ikke kvalm, men kastet opp så fort jeg tok meg noe å drikke på morgenen. Slo aldri feil. Varte til uke 20 typ :hilarious:

Hver morgen forrige svangerskap! Var ikke kvalm, men kastet opp så fort jeg tok meg noe å drikke på morgenen. Slo aldri feil. Varte til uke 20 typ :hilarious:

Jaa hadde det helt likt i ein periode !!! Syketid å rart :hilarious: Merka at det å kaste opp kaldt vann ikkje var så gærent, kaffe var værre :dead:

Morsomt at denne tråden kom nå! Var kvalm fra uke 5-11 ca uten noe oppkast. Kvalmen ga seg for 1,5 uke siden, men i går og i dag har jeg kastet opp etter frokost uten å være kvalm. Såå rart!

Morsomt at denne tråden kom nå! Var kvalm fra uke 5-11 ca uten noe oppkast. Kvalmen ga seg for 1,5 uke siden, men i går og i dag har jeg kastet opp etter frokost uten å være kvalm. Såå rart!

Veldig godt å høre at dette ikkje er helt unormalt ! :hilarious: Må ærlig si at eg kaster heller litt opp innimellom enn å ha kvalmen. Er kvalmen som er verst i graviditeten ikkke sjølve oppkastet, alle syns eg er så rar når eg sier det :hilarious:

Jeg har ikke vært noe morgen kvalm el noe sånt Kjempe fornøyd med det. Men siste tiden så brekker jeg meg veldig når tennene bakerst må pusses. Eller at tannbørsten er litt for mye borti tunga. Jeg er GBP operert så jeg bare brekker meg uten at det skjer noe, og det gjør så vondt.

Back
Topp