Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre at det har hjulpet! Jeg jobber fult, men klarer meg så lenge jeg har Postafen og sover stort sett når jeg er hjemme.. Jeg lever i håpet om at det gir seg i uke 12!Ja, opplever en del av det jeg også. Så lenge mat ikke kommer opp så er det passert videre, og det er jo veldig bra Brekker meg mye til det kommer opp magesyre eller gallevæske om morgenen spesielt. Men etter jeg ble gradert sykemeldt har jeg kastet opp mindre
Er spesielt om morraen jeg gjør det, men også gjerne på kvelden, men spiser mest mens jeg er på jobb Så kan stemme med at det kan være når det er en stund siden matJa, jeg har det nesten utelukkende slik. For min del handler det nok om at jeg i størst grad er kvalm når jeg er sulten og da er det ikke så mye å kaste opp..
Ekkelt er det uansett gleder meg til andre trimester og kvalmen er over!Er spesielt om morraen jeg gjør det, men også gjerne på kvelden, men spiser mest mens jeg er på jobb Så kan stemme med at det kan være når det er en stund siden mat
Så bra du klarer å være i full jobb Jeg ble helt utslitt av kvalmen og oppkast samtidig som jeg sover veldig dårlig om nettene, men satser hardt på at det gir seg i uke 12 og jeg snart er ferdig med kvalmenSå godt å høre at det har hjulpet! Jeg jobber fult, men klarer meg så lenge jeg har Postafen og sover stort sett når jeg er hjemme.. Jeg lever i håpet om at det gir seg i uke 12!