Oppkast.... på mannen!!

november2010

Forelsket i forumet
Mannen ligger på loftstua og spyr som en gris. Jeg har (helt alvorlig) fobi mot oppkast og blir helt på gråten og skjelven når det er noen som spyr. Nå er jeg i tillegg redd for at lille prinsen også skal bli dårlig, eller at jeg skal bli dårlig samtidig. Har heldigvis all familie i nærheten som kan hjelpe til hvis det skjer.

For hver gang det kommer en runde med oppkast på loftet, må jeg tvinge meg selv til å gå opp og hente bøtta for å tømme den samtidig som jeg tar med en ny opp. Og det er ikke reint lite som kommer... I natt må han sove på gjesterommet, så vi kan sove i ro og fred. Og i tillegg er mini urolig i kveld og må bæres hele tiden...

Håper indelig det er over i morra...
Måtte bare få det ut.

Oi,da har du skikkelig fobi ja,hehe.
Den kom jeg RASKT over når jeg jobbet i barnehage gett.

Håper de blir fort friske da...

Haha, samme her! Jeg må ringe faren min å få han til å tørke opp MITT spy - Til og med da jeg var så jæævlig kvalm i svangerskapet måtte pappa komme klokka 1 på natta og tørke opp om jeg var uheldig.

Det skal bli gøy når lillegutt blir spysjuk [8|][8|][8|]

All sympati herfra. Og god bedring til mannen din! [:)]

Nå har han heldigvis ikke kastet opp på et par timer. Krysser fingrene!! Nå skal snart lillemann legge seg, så da skal jeg driste meg opp til han for å sitte sammen med han resten av kvelden. Kjedelig å sitte i hver vår etasje. Og er det meningen at jeg også skal bli dårlig, blir jeg det vel uansett... MÅ jo bare prøve og skjerpe meg og ikke få panikk.

Her har 3-åringen løpt til og fra do i dag. Er så imponert over at ei på 3 rekker frem til do før spruten står. Kun en gang det gikk gæli og det var da hun sov på sofaen og jeg bare rakk å ta henne ut på gulvet før hun spydde.

Mammahjertet får vondt av den flinke jenta, men tok meg selv i å synes at det var ganske fint å ha henne sittende rolig på fanget for litt mammakos. Det har hun vanligvis ikke tid til.

Redd for å jinx'e, men hun har holdt på det siste lille colaglasset hun drakk så håper vi slipper spyrunder i natt. Alt annet har kommet opp igjen idag.

OG selv om hun hadde innmari lyst til å kose med lillesøster hele dagen så hørte hun etter når vi sa at det ikke var så lurt ettersom at lillesøster også kunne bli syk. Så nå håper jeg at ingen av oss andre er blitt smittet.

Ugh!! jeg føler SÅ med deg!!![&:][:'(] Her har jeg også helt alvorlig angst for alt som har med kvalme og oppkast å gjøre! Det er det værste! [:'(] Hadde en runde nå på onsdag, slapp heldigvis spyinga, men var skikkelig kvalm og dårlig et par dager! Fysj!![:'(] Krysser fingrene for deg at du og lillemann slipper unna [;)]

Back
Topp