*Månestråle*
Glad i forumet
Er det noen her inne som fortsatt kaster opp en del og går ned i vekt? Jeg er fortsatt mye kvalm og kaster opp. Er dehydrert og får ikke i meg nok næring. Vanligvis blir man nok lagt inn på sykehuset i min tilstand, men jeg får heldigvis være hjemme av diverse grunner. Jeg har gått ned 7 kg til nå. Mister gjerne kg'ne, men det er ikke akkurat rett tidspunkt å slanke seg på.
Jeg hadde hyperemesis forrige svangerskap og gikk ned veldig mye i vekt da. Var også i dårligere form hele svangerskapet enn jeg er nå. Det er litt av grunnen til at jeg nå er litt bekymra. Føler meg jo mye bedre enn sist, men de siste dagene har jeg innsett at jeg er i veldig redusert form i forhold til mange andre.
Jeg hadde hyperemesis forrige svangerskap og gikk ned veldig mye i vekt da. Var også i dårligere form hele svangerskapet enn jeg er nå. Det er litt av grunnen til at jeg nå er litt bekymra. Føler meg jo mye bedre enn sist, men de siste dagene har jeg innsett at jeg er i veldig redusert form i forhold til mange andre.