Oppkast og tissing

Kvakkis

Elsker forumet
It's gonna be May 2019
Ok, når jeg spyr eller brekker meg tisser jeg på meg. Det er ikke bare en dråpe liksom, det går gjennom truseinnlegg og bukse og ned på gulvet. Det er helt ukontrollert.

Når jeg hadde utskraping i uke 13 lakk det litt urin i ca 2 ,måneder etterpå, så regner ikke med det blir bedre utover i graviditeten?

Noen som har noen råd eller erfaringer med dette?

Får jeg resept på tena lady? Om jeg er ute og begynner å brekke meg/kaste opp tisser jeg jo på meg:oops:

Fysioterapi med ekspertise i kvinnehelse. Da lærer du å trene opp bekkenmuskulaturen om det er den som gjør det. Evt. En time til gyn. For å se om det er der problemet sitter :-)

Fysioterapi med ekspertise i kvinnehelse. Da lærer du å trene opp bekkenmuskulaturen om det er den som gjør det. Evt. En time til gyn. For å se om det er der problemet sitter :)

Smart, kan jo spørre gyn når jeg skal på ultralyd på tirsdag:)

Jeg har en bøtte ved siden doen jeg. Jeg klarer ikke å holde tisset tilbake, så derfor sitter jeg på do og spyr i bøtta [emoji85]

Både bøtte å spy i hjemme og time for å få hjelp til å trene bekkenbunn høres ut som de beste råda du kan få:) lykke til!

Jeg kjøpte meg tena lady med vinger selv på apoteket, tenkte ikke over at det gikk an å få resept. Jeg har vært til gynekolog pga dette, siden det ikke blir bedre med fysio og iherdig trening. Så jeg skal opereres når jeg er ferdig med barn. Hun tipset meg om contraelle da, sånne «tamponger» man setter inn i skjeden for å støtte opp bekkenbunnsmuskulaturen. Jeg har stor effekt av dem, men har ikke turt å bruke under graviditet enda. Jeg skal høre med fastlegen på 1.svangerskapskontroll, men den er ikke før om 4 uker...

Jeg har en bøtte ved siden doen jeg. Jeg klarer ikke å holde tisset tilbake, så derfor sitter jeg på do og spyr i bøtta [emoji85]

Gjør dette, men er ikke alltid jeg rekker å få buksa ned før det kommer ut munnen. I tilleg har vi toalettet oppe så det tar litt tid å komme seg dit;)

Du kan få resept ja. :)

Back
Topp