Oppkast og svimmel..

Myshelle

Elsker forumet
Lurer på om det er andre som sliter med svimmelhet og oppkast? Lurer bare på hvor vanlig det er så sent i svangerskapet.. Er 30 uker i dag.
I går kastet jeg opp en gang, og følte meg dårlig og sliten hele dagen.
I sted gikk jeg på badet en tur og trodde jeg skulle gå i bakken :/ hodet dunket hardt, hørselen forsvant nesten og jeg måtte holde meg fast i vasken. Fikk funnet en våt klut og lagt meg ned på sengen. Da ble det bedre, men så ble jeg så uggen i magen og kastet opp..
Fysj..
Skal til jordmor i morgen så tenkte å høre med henne da.

Jeg har hatt mye kvalmefølelse i det siste. Det har egentlig kommet og gått en god stund for min del. Jeg har ikke kastet opp noe da. Men plutselig føler jeg at blodtrykket synker kraftig, og da må jeg sette meg ned med en gang. Samt at jeg har diaré omtrent hele tiden.... Synes det er mye som ikke er slik som forrige gang... Spør jordmor du, så er jeg spent på hva du får til svar. Jeg skal til legen på fredag, og har tenkt å spørre henne da. Blir lenge med to og en halv mnd til om det skal være mye plager!

Ble klageinnlegg, og glemte helt: sender deg en stor klem, og håper du føler deg bedre raskt!

Det er visst normalt og bli uvell igjen når det nærmer seg slutten! Har vært av og på her også! Var plutselig skikkelig dårlig en periode! Håper det går over av seg selv og lykke til hos jordmor imorgen :-)

Godt jeg ikke er alene om det da på en måte..
Men blir greit å få sjekket opp litt hos jordmor i morgen.
Har og hatt endel løs mage i det siste ,og vondt i hodet. Nei håper jeg finner ut noe hos jordmor i morgen.
Takk damer <3

Har det på sammen måte. Tror det er varmen som slår ut meg :/ ikke diare jeg da siden jeg tar jerntabletter.

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Lurer på om jeg kan mangle noe i kroppen, kanskje jern.. Siden jeg har endel vondt i hodet. Må sjekkes.

Back
Topp