Oppkast og ryggsmerter

Mamma23

Andre møte med forumet
Hei!
Eg har det siste 1 1/2 døgnet fått ekstrem kvalme med oppkast. Har lurt litt på om det er omgangssjuka eller berre vanlege gravidsymptomer. Siste døgnet har eg også fått smerter som kjem og går i ryggen. Smertene kjem i tak og sitter liksom midt i ryggen. Smertene sprer seg også til magen innimellom. Varer bare max 1 min per gang, men er så vondt at eg står på alle fire i sofaen.

Nokon som veit kva dette kan være? Er ca 10 veker på veg.

Har dessverre ingen erfaring, og håper det ikke er noe alvorlig :) når det er sagt så har jeg hatt murringer i rygg og mage fra positiv test, og har det fortsatt nesten daglig i ryggen fortsatt. Smertene mine kommer ikke som tak men kommer lurende og er der litt konstant før de forsvinner igjen men de kan jo oppleves forskjellig :) er ikke så smertefullt at jeg må konsentrere meg. er 10 uker på vei i dag!

Ring lege, jordmor eller legevakta. Kanskje de kan gi et svar, eller ønsker å undersøke deg.

Hei!
Eg har det siste 1 1/2 døgnet fått ekstrem kvalme med oppkast. Har lurt litt på om det er omgangssjuka eller berre vanlege gravidsymptomer. Siste døgnet har eg også fått smerter som kjem og går i ryggen. Smertene kjem i tak og sitter liksom midt i ryggen. Smertene sprer seg også til magen innimellom. Varer bare max 1 min per gang, men er så vondt at eg står på alle fire i sofaen.

Nokon som veit kva dette kan være? Er ca 10 veker på veg.
Sånn har eg det også. Trodde eg hadde blitt matforgifta men legen mente det hva omgangssyke.

Back
Topp