Oppkast og kvalme

Myshelle

Elsker forumet
Er det et godt tegn på at ting er i orden i magen?
Av og til kommer redselen for at hjertet skal ha sluttet å slå, kan jo ikke vite..

Jeg har hørt at det er et tegn på at babyen har det bra. Jeg synes det er en fin trøst når formen er på sitt verste:)

hehe ja d er en liten trøst d da :) Når man er kvalm utallige ganger pr dag å spyr som en gris til tider.. haha :D

Legen min blir superhappy hver gang jeg sier jeg er kvalm og uggen :D hehe.. Hun mener det er det beste tegnet på at alt er som det skal inni magen ;)

Skal være et godt tegn ja :)

Fikk høre det fra jordmoren min sist, at de som spyr får de friskeste barna... Vet ikke om det kun var til trøst eller om det ligger noe i det. Har idag ei hente med astma og mye sykdom (går første året i barnehage). Kasta opp mye med henne

Fikk høre det fra jordmoren min sist, at de som spyr får de friskeste barna... Vet ikke om det kun var til trøst eller om det ligger noe i det. Har idag ei hente med astma og mye sykdom (går første året i barnehage). Kasta opp mye med henne
stemmer ihvertfall ikke her .. er nå min graviditet nr 5 og aldri vært kvalm med noen av de .. og de er ALDRI syke ...

Like d eg lese at d e godt tegn å vera dårlig kvar dag.hehe.spyr kvar dag her og.må ha opp litt magesyre så blir eg litt bedre føle eg.

Mini inni her må hvertfall ha det siiiinnsykt bra.. er daukvalm maange ganger til dageb idag har d vært heftig kvalme å oppkast både frokost lunch middag å kvelds så her trives h*n heele dagen lang hehehe...

Back
Topp